Avatar billede mathsk Nybegynder
22. august 2003 - 14:01 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

gta vice city uden cd?

hvordan kommer jeg til at spille vice city uden cd, har prøvet md utallige cracks osv. men jeg kan ikke få nogen fa dem til at virke, og jeg gider næsten ikke dykke helt ned i min cd-skuffe og bladre 200-300 cder igennem for at finde orginalen frem og smide den i..

har kørt med gta3 fake audio med gta3.. men kan ikke finde det nogen steder til vice city
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
22. august 2003 - 14:06 #1
Du går ned til din lokale Hardware Pusher og køber dig et ekstra CD-drev. Herefter skiller du det ad og limer din orginale CD fast til den lille roterende midterdims med kontaktlim. Så har du en permanent montering og skal aldrig mere lede efter din CD.

Herudover hjælper eksperten mig bekendt ikke med den slags...
Avatar billede therevelation Nybegynder
22. august 2003 - 14:06 #2
well med mindre du kan hente en crack/pacth/no cd key fra producentens hjemmeside. er det ulovligt at have disse patches i besiddelse- i det tilfælde skal du nok søge et andet sted...prøv google :D

Michal
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 14:07 #3
Du kan hente en No cd craks på producentens hjemmeside men er den ikke kommet der er den ulovlig :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 14:26 #4
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 14:57 #5
hejhej du skal jo ikke hjælpe med ulovligeder!!

En no cd er en modificeret exe fil og dette ved jeg eksperten ikke vil se oplysninger om herinde!

Er den IKKE på producentens hjemmeside er det forbudt
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 15:00 #6
Jamen... tænkte jo bare at han så kunne køre det uden crack.

Daemon Tools er vel ulovlig.
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 15:01 #7
Blander mig udenom. Det må coadmins tage sig af :-)
Avatar billede therevelation Nybegynder
22. august 2003 - 15:02 #8
hehe hvad pokker ird :D "Blander mig udenom" :D :D ja vi vil ikke undvære dig igen
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 15:04 #9
Man kan vel ikke bruge Daemon Tools sammen med crack??
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 15:09 #10
Hovsa.. jeg ville have skrevet Daemon Tools er vel ikke ulovlig.
Avatar billede zildjian Nybegynder
22. august 2003 - 17:41 #11
Hallo.. IRD.!! Daemon Tools har sq aldrig været ulovligt!
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 17:42 #12
Siger jeg ikke!! Men det er NO CD. Gider ike diskutere med jer gør som I vil
Avatar billede popsy Novice
22. august 2003 - 23:51 #13
Deamon Tools opretter et virtuelt cdrom drev på sin harddisk, det vil sige at man flytter spillet over på en speciel del af sin harddisk, som så opfører sig som et cdromdrev.

Der er hermed ikke tale om at ændre spillets filer på nogen måde, og jeg tror derfor metoden er fuldt ud lovlig! :)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 23:54 #14
popsy -> Det var rart at vide jeg ikke havde brudt en regl :-)
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 02:25 #15
Jeg skrev tror, det er stadig bare en fortolkning, som jeg ikke kan underbygge!
Det er stadig coadmins der bestemmer hejhej :)