Avatar billede annkim Nybegynder
22. august 2003 - 12:39 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Muse makører - hvor finder man dem

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle flerte muse makørere at vælge imellem.......eller retter min datter kunne godt tænke sig noget mere at "vælge" imellem..*SS*
Hvor finder jeg nogle sådan....
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 12:41 #1
Avatar billede annkim Nybegynder
22. august 2003 - 12:45 #2
mange tak, prøver lige at kikke lidt på det...*S*
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 12:48 #3
smider et svar
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
22. august 2003 - 12:58 #4
tja der findes et hav af sw, ex

http://www.cometcursor.com/
Avatar billede klojs Nybegynder
22. august 2003 - 13:40 #5
Pas meget godt på med at vælge cometcurser. Den er "angrebet" af Gator.

Jeg har selv haft den og den er også rigtig rigtig god og nem at betjene, men man kan aldrig vide hvad der sker når Gator har sat sine fingeraftryk på noget.
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 13:42 #6
hvorfor skal det smides som et svar????

du hjælper jo ikke med at besvare spørgsmålet vel! Cometcursor har jeg da selv brugt uden problemer
Avatar billede riversen Nybegynder
22. august 2003 - 13:47 #7
enig med ird
Avatar billede klojs Nybegynder
22. august 2003 - 13:48 #8
svaret er nok vanens magt......

jamen jeg har også brugt cometcurser længe uden problemer, men har lige måtte gennemgå en større "operation" for at komme af med spyware. En af filerne jeg måtte lade livet på var noget af cometcurser.

http://www.eksperten.dk/spm/390569
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 13:50 #9
Bare irriterende du har den vane i mange tråde
Avatar billede klojs Nybegynder
22. august 2003 - 13:54 #10
Egentlig er det jo ligegyldigt om der står "svar" eller "kommentar". Det er så vidt jeg ved bare bogstaver der er sat sammen og til sidste giver en mening i et ord.

Spørgeren kan jo bruge det helt som han/hun vil. Afvise eller not.

Undskyld....men sikke da noget pjat at hænge sig i.
Avatar billede riversen Nybegynder
22. august 2003 - 13:55 #11
hvis det er det samme for dig, så gør os glade og kommenter når det ikke er et svar.
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 13:55 #12
Det kan oz være en måde til at få billige point. Men det må du selvfølgelig om
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
22. august 2003 - 13:58 #13
annkim -> Hvis du vælge CometCursor, så gå lige ind på www.spywarefri.dk og hent nogle af de programmer de anbefaler først :-)

Vurder selv,om du vil leve med spyware: http://www.spywareguide.com/product_show.php?SPY=10
Avatar billede klojs Nybegynder
22. august 2003 - 14:00 #14
Helt enig med athlon...

Nu kan det jo være svært at afgøre hvad spørgeren kan bruge og ikke kan. De spg. jeg selv opretter vil jeg helst have svar, for ikke at skal til at bede om svar bagefter.

Jeg får da ikke billige point på den måde. Det er da spørgeren der bestemmer hvilke løsningsforslag eller råd de kan bruge. Det er da ikke mig der klikker accepter !
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
22. august 2003 - 15:38 #15
;p tja har selv brugt cometcursor uden problemer. Har AdAware og SpywareGuard -hjælper jo selvfølgelig på evt spyware
Avatar billede riversen Nybegynder
22. august 2003 - 16:41 #16
klojs: hvis du har icq så kontakt mig lige der
Avatar billede klojs Nybegynder
22. august 2003 - 20:35 #17
Jeg har icq, men kan ikke connecte.  Sorry - bruger kun msn mess.

Gider heller ikke diskutere svar kontra kommentar mere.
Avatar billede riversen Nybegynder
22. august 2003 - 21:05 #18
klojs: ok, det var bare for at forklare lidt bedre
Avatar billede ird Praktikant
01. september 2003 - 12:27 #19
Sker her mere
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
01. september 2003 - 14:22 #20
Godt spørgsmål...
Avatar billede ird Praktikant
11. september 2003 - 19:52 #21
Mon ikke du snart giver lidt lyd omkring problemet??
Avatar billede ird Praktikant
18. september 2003 - 10:12 #22
Lukketid eller feedback tid ???
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
18. september 2003 - 16:00 #23
Hmm... det er vist på tide her bliver lukket...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. september 2003 - 16:16 #24
G** jeg tror at annkim er blevet træt af vores kommentarer, og simpelthen ignorerer os
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
18. september 2003 - 17:44 #25
Annkim -> Hvad endte det med?
Avatar billede annkim Nybegynder
18. september 2003 - 17:47 #26
ikke det helt store, datteren har fortrudt i mellem tiden..*GS*, men ellers tak for hjælpen...*S*