Avatar billede killerdog Nybegynder
18. december 2000 - 15:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ctrl+alt+del

Hvordan slår man ctrl+alt+del fra så man ikke kan bruge dem, altså så dialogboksen ikker kommer frem når man trykker på disse taster.
Avatar billede guggemand Nybegynder
18. december 2000 - 15:24 #1
hiver tasterne af tastaturet .... nej spøg til side ... det tror jeg faktisk ikke du kan
Avatar billede timsen Nybegynder
18. december 2000 - 15:26 #2
Det kan du ik. Det er en forud instilling under windows.
Avatar billede timsen Nybegynder
18. december 2000 - 15:27 #3
Ups
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. december 2000 - 15:32 #4
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. december 2000 - 15:32 #5
også er det på hele 17,4k :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:33 #6
her er lidt forskelligt:
http://cuinl.tripod.com/Tips/enablectrldel.htm
http://community.borland.com/article/0,1410,20177,00.html
noget tyder på at det godt kan lade sig gøre ved hjælp af lidt programmering!
Avatar billede graver Nybegynder
18. december 2000 - 15:40 #7
Der findes ikke en grundfunktion i win der kan slå det fra
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:51 #8
graver>>jojo! når windåze crasher, virker de 3 taster ikke *GG* så kom ikke og sig at der ikke er en grundfunktion! *LOL*
Avatar billede killerdog Nybegynder
18. december 2000 - 16:19 #9
Det program her:
http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-913789.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.913789
er ikke særligt godt. ctrl+alt+del skal altid være deaktiveret bare ved at gøre en eller anden ting.
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. december 2000 - 17:04 #10
Avatar billede killerdog Nybegynder
18. december 2000 - 17:10 #11
Det program er til at låse computer med screensaver prøv selv.
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 11:59 #12
ARG, har jimsim ikke svaret på dit spørgsmål ? Hvis ikke du kan bruge hans svar kan du bruge det her program Policies Editor (PolEdit) ... Det ligger på din 95/98 CD ... Det virker !
Avatar billede kasseper Nybegynder
19. december 2000 - 12:03 #13
Der ligger faktisk en VB funktion der i enten kernel32.dll eller user32.dll der kan deaktivere Ctrl+Alt+Delete... Kan ikke lige huske hvad den hedder, men svaret må være jo det kan godt lade sig gøre.....
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 12:04 #14
Kjalle...

du kan måske bruge winboost program, du kan også tage starte knappen væk, og lave masser ting...og du kan sagtens disbale CTRL+ALT+DEL...

hvis du vil have programmet, så lægger det her:
http://www.winboost.com
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 12:15 #15
okay >< det kan man godt ja, winboost programmet er jeg selv ikke så glad for, ´kender det ret godt, og ved det kan en masse smarte tweaks ... :o)
Avatar billede killerdog Nybegynder
20. december 2000 - 18:39 #16
Hvor ser i at man kan disable ctrl+alt+del i winboost standard????????
Avatar billede kjalle Nybegynder
20. december 2000 - 19:56 #17
Som sagt er jeg ikke så glad for WinBoost .... Men nu henter jeg det booter op på min 98 partition og finder ud af det ... hvis ikke det kan lade sig gøre så skal du som førnævnt bruge PolEdit
Avatar billede kjalle Nybegynder
20. december 2000 - 20:34 #18
OK, du kan ikke disable ctrl+alt+del i hverken WinBoost eller PolEdit - Sorry jeg tog fejl !

Men jeg har selvfølgelig løsningen *G*

Du skal hente programmet - WinSelect !
- Du henter det her: http://www.winselect.com/

Og jeg VED at det kan løse dit problem, bruger det selv på arbejdet !