Avatar billede gitteogkarin Nybegynder
22. august 2003 - 10:26 Der er 17 kommentarer

"Gratis arbejde" tilbydes af 2 datamatiker studerende

Vi er 2 datamatiker studerende fra Aalborg, der søger en opgave til vores hovedopgave.

Vi modtager gerne alle tilbud, men ønsker dog helst at programmere i Java.
Perioden for vores hovedopgave ligger fra starten af september til starten af november 2003.

Har du en opgave eller kender du en person / firma der kan bruge 2 datamatiker studerede til lidt gratis arbejdskraft må du endelig skrive til os.

Gitte og Karin
Avatar billede Kengun Praktikant
22. august 2003 - 10:29 #1
Kanskje dere skulle starte med å lese reglerne her på Eksperten? Det er ikke tillatt å gi points i en slikt "rubrikannonse" spørsmål!
Avatar billede fromsej Praktikant
22. august 2003 - 10:36 #2
Kengun>>Det er rigtigt nok, men det er altså en helt ny bruger, eller to skulle man vel sige, der er oprettet i dag, så giv dem lige en chance.
Gitte og Karin>>Velkommen til Eksperten, giv jer lidt tid til at læse vore uofficielle FAQ, og regelsættet igennem, især FAQén.
http://expfaq.1go.dk/ - Eksperten: Sådan gør jeg.
Hvis i har nogle spørgsmål, skal i bare komme med dem, så bliver de besvaret efter bedste evne.
Avatar billede misterx Nybegynder
22. august 2003 - 11:23 #3
Hvad med en onlineshop med tilhørende backEnd?
Avatar billede snowball Novice
22. august 2003 - 11:24 #4
fromsej: Så kan man også vende den om: Brugeren er lige oprettet - ergo må Ekspertens regler også være i frisk erindring ;) (OBS: er ikke ude på at starte en længere diskussion)

Snowball
Avatar billede fromsej Praktikant
22. august 2003 - 11:29 #5
Snowball>>*S*
Avatar billede mfalck Praktikant
22. august 2003 - 11:51 #6
snowball: at læse E's regelsæt inden man begynder, svarer vel til at læse manualen inden man installerer softwaren/hardwaren ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
22. august 2003 - 12:24 #7
mfalck> og læse manualen er jo det første man skal gøre, ik? ;)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. august 2003 - 14:02 #8
Har I en mail adr. man kan kontakte jer på ?
Avatar billede cbp Nybegynder
22. august 2003 - 15:36 #9
Hvis i sender en mail til claus@bakpedersen.dk med lidt uddybende oplysninger har jeg muligvis et par Java-opgaver.
Avatar billede snowball Novice
22. august 2003 - 17:21 #10
mfalck: Når man opretter sig som bruger her på Eksperten, så har man også automatisk sagt ja til at følge de regler der nu engang er for denne side.

Snowball
Avatar billede TRoXa Novice
22. august 2003 - 17:21 #11
Nu ved jeg ikke helt hvad i kan, men i kan skrive til mig på troxa@troxa.dk med hvad i kan finde ud af. Jeg kører siden www.troxa.dk som er et mødested for unge. Som helt sikkert godt kunne trænge til noget java :)
Avatar billede TRoXa Novice
22. august 2003 - 17:22 #12
Jeg læste et eller andet sted på nettet, at ca 99% af alle brugere der registrerer sig på diverse sider ALDRIG læser reglerne igennem, men bare hurtigt accepterer for at komme videre, da der står alt for meget til at de gider bruge tid på det :(
Avatar billede mfalck Praktikant
22. august 2003 - 17:28 #13
nu er ironi farligt at bruge når det kommer til emner som ligger nogle folks hjerter nær, så jeg beklager brugen her; ikke mindst i lyset af de længere diskussioner angående E's regelsæt som har kørt på det seneste. Man bør læse reglerne, men som troxa rigtigt påpeger, så kan man ikke altid regne med at de har gjort det. Jeg forsøgte blot at være morsom, og der skal ikke lægges mere i det :-)
Avatar billede TRoXa Novice
22. august 2003 - 17:51 #14
Æhm .. hvor lå forsøget i at være morsom ? :P det lød ret alvorligt skrevet hehe ;)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
25. august 2003 - 15:34 #15
I forbindelse med nogle iværksætter projekter vi skal brug til venture cup
competition, kun der tænkes at vi kan bruge jeg til nogle databaseopgaver,
evtl. kombineret med java/web udvikling. Skriv lidt om jer selv til:
headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
26. august 2003 - 19:23 #16
Hejsa

I må gerne tage kontakt til mig på info@gyrosport.dk
Avatar billede gitteogkarin Nybegynder
01. september 2003 - 09:26 #17
Vi har nu fundet en opgave og vi siger tak til alle dem som prøvede at hjælpe os. Dvs. de personer der skrev ang. en opgave og ikke dem der kun skrev for at brokke sig over point og regler :-)