Avatar billede sovetryne Nybegynder
22. august 2003 - 10:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grafisk logo i C5

Hej,

Jeg bruger C5 V2.10, på W2k Pro. (Blot for information).
Jeg har Adobe Acrobat Professional 6.0, så jeg kan printe til en PDF-fil. Nu vil jeg gerne lave en PDF-fil med et tilbud fra C5, med vores logo og adresse og det hele som brevhoved i C5. Nogen der kan hjælpe mig med det?

Venlig hilsen,

Albert van Harten
franl@mailme.dk
Avatar billede oz0j Nybegynder
29. august 2003 - 23:40 #1
du kan printe en C5 formular til din Acrobat Distiller. Acrobat Distiller findes som en printer, så du har installeret Adobe Acrobat.

Bemærk at din formular kun indeholder det, som C5 printer. Hvis C5 printer til færdigtrykt brevpapiro og du vil have det med i PDF filen, så kan jeg ikke hjælpe.

Du kan teste det ved at lave din standard windows printer om til Acrobat Distiller og så i C5 printe til "Standard Windows". Det kunne fx være en fakturakopi.
Avatar billede sovetryne Nybegynder
02. september 2003 - 09:26 #2
Tak :) Det var lige problemet, at den printer bare et forespørgsel eller en faktura, uden at vores logo og adresse står på fakturaen I C5. :)

Albert van Harten
Avatar billede tobler Nybegynder
05. september 2003 - 11:54 #3
Måske kan dette svar hjælpe dig videre:

http://www.eksperten.dk/spm/187586
Avatar billede tobler Nybegynder
28. januar 2004 - 13:23 #4
---> Sovetryne, hvad er status?
Avatar billede sovetryne Nybegynder
28. januar 2004 - 15:36 #5
Tobler > Status er 0 :D Det vil sige: jeg arbejder ikke mere for røvhullene hos 911 A/S.
Avatar billede tobler Nybegynder
28. januar 2004 - 15:47 #6
Så luk lige spørgsmålet.
Avatar billede sovetryne Nybegynder
28. januar 2004 - 16:05 #7
Glemte hele spørgsmålet.....
Avatar billede sovetryne Nybegynder
28. januar 2004 - 16:08 #8
Eh.... hvordan lukker man???
Avatar billede tobler Nybegynder
28. januar 2004 - 16:21 #9
Ved at du svarer til dig selv, fordi du selv har løst/glemt det, eller accepterer mit svar.
Avatar billede sovetryne Nybegynder
28. januar 2004 - 18:24 #10
OK
Avatar billede sovetryne Nybegynder
28. januar 2004 - 18:29 #11
oz0J > Du har stadig krav på 30 point fra mig.... Hvordan ordner vi det?