Avatar billede cyberzoom Nybegynder
18. december 2000 - 14:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan indsætter en flash fil i frontpage 2000

Avatar billede laserzap Nybegynder
18. december 2000 - 14:48 #1
Du går op i indsæt>avanceret>plugin.
Så vælger du blot hvor din flash fil ligger.
Avatar billede nemitz Nybegynder
18. december 2000 - 15:00 #2
Du kan også vælge at Publishe din flash film som swf og html og derefter kopiere html koden fra html dokumentet ind i FrontPage.

/Nemitz
Avatar billede vanilla Nybegynder
18. december 2000 - 15:10 #3
brug Dreamweaver i stedet for FP2K

macromedia Dreamweaver
Avatar billede morrissey Nybegynder
18. december 2000 - 15:14 #4
Du vælger INSERT - ADVANCED - PLUG-IN , derfra vælger du så bare din flash-film fra HDD! Vupti! Du skal huske at give den width & height.
Avatar billede morrissey Nybegynder
18. december 2000 - 15:15 #5
Vanilla >> Det var jo ikke det CYBERZOOM spurgte om! Jeg bryder mig da osse mest om DREAMWEAVER - men sådan er det .. smag & behag...
Avatar billede uah Nybegynder
19. marts 2001 - 21:17 #6
Man går op i \"indsæt\" ---> \"avanceret\"---->
\"plug-in\" her kan du finde din fil og skrive hvad der skal stå hvis en persons explorer ikke undrstøtter flash.

/U A H
Avatar billede pelle_klumpfeber Nybegynder
19. maj 2001 - 17:40 #7
Her er koden hvis du vil indsætte filen manuelt:

<object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\"
codebase=\"http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0\"
ID=\"DIN_FIL\" WIDTH=\"143\" HEIGHT=\"280\">
  <param name=\"movie\" value=\"DIN_FIL.SWF\">
  <param name=\"quality\" value=\"high\">
  <param name=\"bgcolor\" value=\"#000000\"><embed src=\"flash_menu.swf\" quality=\"high\" bgcolor=\"#000000\" WIDTH=\"143\" HEIGHT=\"280\"
TYPE=\"application/x-shockwave-flash\"
PLUGINSPAGE=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\">
</object>