Avatar billede elvissa Nybegynder
22. august 2003 - 01:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Arlet - hvordan gik det med at boote fra cd?

Du var i gang med at installere xp fra scratch, og det sidste vi hørte til dig var, at du manglede og fik en fejlmeddelelse:

nedestående værdi i .sif filen med installationsoplysninger er enten beskadiget eller mangler:
"værdien 0 i linjen i afsnit sourcedisksfiles med tasten "sp1.cab"
installationen kan ikke fortsætte. tryk på f3 for at afslutte."

Jeg har samme problem, så jeg vil meget høre hvordan det går med dig.

xx

Elvissa
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2003 - 07:29 #1
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2003 - 08:04 #2
Lav et svar selv og accepter det. Der var ikke sket mere i spørgsmålet siden dit indlæg og derfor har du ikke modtaget emails ang spørgsmålet.
Avatar billede elvissa Nybegynder
22. august 2003 - 09:02 #3
Hej tonnybrandt
Jeg følger bestemt også med i den anden tråd. Hvorfor skulle jeg svare selv?
Jeg håber stadig på et svar fra arlet, eller evt. en anden uheldig person, der har været ude for det samme, og kan sige mig/os, hvad man stiller op med den fejlmedd.
Der er ikke noget galt med mit cd-rom drev, og jeg her kun 1, hælder selv mest til den teori, at det er de boot-disketter jeg lavede der er defekte.

xx

Elvissa
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2003 - 09:35 #4
Fordi spørgsmålets titel er helt forkert. Du henvender dig specifikt til Arlet, så andre faktisk er nødt til at finde spørgsmålet og se hvad det hele egentligt går ud på, hvilket de færreste vil gøre. Kun fordi jeg selv blev henvist af Fromsej til spørgsmålet kunne jeg huske spørgsmålet og finde det igen.
Avatar billede elvissa Nybegynder
22. august 2003 - 09:43 #5
Hvis andre har været ude for at få den samme fejlmeddelelse (citeret i spørgsmålet) så tror jeg de vil kunne huske det. Man står med en nyformatteret c: og kan ikke installere sit OS. Det er rimeligt traumatisk, og noget man nok husker i et stykke tid.

Spørgsmålet er primært stillet til arlet. Det er korrekt. Er der noget i reglerne for brug af sitet der hindrer dette?

  Hvis jeg havde arlets email adresse, så ville jeg spørge ad den vej, men det har jeg ikke.

xx

Elvissa
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2003 - 09:50 #6
Jeg kan bare ikke se det fornuftige i at oprette et spørgsmål til en som efter al sandsynlighed aldrig vil se spørgsmålet. Foruden at du jo har en enestående mulighed for at kommunikere med vedkommende idet du jo selv er med i vedkommendes spørgsmål.

Men gør som du vil. Forsøgte bare at spare dig for at give point ud unødigt.
Avatar billede elvissa Nybegynder
22. august 2003 - 10:08 #7
Tak. Og tak for linket.
xx
Elvissa
Avatar billede elvissa Nybegynder
25. august 2003 - 11:52 #8
Problem solved - sort of :-)

E