Avatar billede tt25 Nybegynder
18. december 2000 - 13:17 Der er 8 kommentarer

GUI

har lavet et lille beregning i skolen og skal guificere den...men det tager vist lidt tid inden jeg kan gøre det, men skal bruge programmet hurtigst muligt.....Er der en der gerne vil gøre det for mig?
der er bare en indtastningfelt og afhængig af beløbet skal der vises resultatet af 6 forskellige beregninger i de respekterede felter. ...beregningerne har jeg lavet
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. december 2000 - 13:31 #1
Har du prøvet at bruge SWING, det er ganske let at benytte.
Avatar billede tt25 Nybegynder
18. december 2000 - 13:35 #2
ja...det er også det jeg skal bruge og awt.
men det ser alt for uoverskueligt ud ..tror ikke jeg kan lave det til  i morgen
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. december 2000 - 17:10 #3
send dine beregninger til mig inden 17:30 så skal jeg nok lave det
Avatar billede janravn Nybegynder
18. december 2000 - 21:06 #4
kan nemt klare det, hvis ikke du har sendt det til el_gnu
Avatar billede tt25 Nybegynder
18. december 2000 - 22:11 #5
nej, det har jeg ikke...kom først hjem efter kl. 18
Avatar billede janravn Nybegynder
19. december 2000 - 10:15 #6
Hvad hedder metoden, hvad skal den modtager og hvad sender den tilbage ?, 1 tal ind  = 6 tal ud i hver deres felt ? forstået korrekt ?
Avatar billede tt25 Nybegynder
19. december 2000 - 10:24 #7
kan jeg ikke bare sende beregningen til dig?
Avatar billede tt25 Nybegynder
19. december 2000 - 11:08 #8
forresten...det behøves ikke.
det er rigtigt at man skal indtaste et tal, og det er en double...og så henter den 6 forskelliger udregninger vha. statiske metoder og de hedder bare ber1, ber2, ber3, ber4, ber5, ber6...ups...der er faktisk otte tal tilbage...så er det også ber7 og ber8..og det er doubles alle sammen. Størrelsen som sendes ind til metoderne er double indkomst.