Avatar billede nae Nybegynder
21. august 2003 - 19:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Local host

Jeg har et problem når jeg prøver at teste min hjemmeside på computeren (F12), så skriver den cannot find server (page cannot be displayed), og opretter en ny side der hedder TMP7wfg8jzc2f.html ??? Please help.
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
21. august 2003 - 19:27 #1
Den underlige url er noget Dreamweaver altid laver i forbindelse med preview - det skal man ikke tage sig af.
At den ikke kan vises hænger sammen med dine site indstillinger - dem ville jeg lige kigge efter en ekstra gang.
Hvilken version af DW er der tale om?
Avatar billede nae Nybegynder
21. august 2003 - 19:55 #2
Jeg bruger MX, jeg ved ikke helt hvad jeg har gjort galt...
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
21. august 2003 - 20:01 #3
Prøv at vælge Site | Edit sites...
Vælg dit site, klik på Edit og fortæl, hvilke indstillinger du har valgt på hver af de 5 sider.
Avatar billede nae Nybegynder
21. august 2003 - 20:39 #4
Jeg har selvfølgelig skrevet site name og fundet mappen på min side, og så er refresh local filelist. slået til samt cache.
Under remote info har jeg sat access til Local/network.
Under testing server har jeg slået server model fra (valgt none)og url prefix er sat til http://localhost/. Håber du kan hjælpe.
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
21. august 2003 - 20:59 #5
Prøv at slå testing server helt fra - dvs. vælg none i access. Hvis du vil køre mod localhost skal du konfigurere et site i din IIS, men det tror jeg ikke du har behov for.
Avatar billede nae Nybegynder
21. august 2003 - 21:50 #6
Det virker stadig ikke :(
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
21. august 2003 - 22:03 #7
Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig mere.

Jeg fik præcis samme fejl som du, da jeg slog testing server til - og uden testing server har jeg ingen problemer.

Prøv evt. at oprette et nyt site, hvor du bruger Basic guiden til at oprette de nødvendige informationer - og lav så få indstillinger som muligt.
Avatar billede 2bac Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:13 #8
Virker det hvis du bare åbner siden ude i mappen??
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. februar 2006 - 10:25 #9
Hvis du stadig er interesseret >>>>>

måden jeg har løst det på er at installere Webmatrix og bruge den indbyggede localhost der følger med.

Du åbner din fil - trykker F5 - trykker start og så åbner den siden af sig selv.

Du kan derefter redigere din fil i Dreamweaver, og se ændringerne ved at gå tilbage til din browser og trykke F5.

Jeg redigere ikke i webmatrix da jeg syntres Dreamweaver er bedre.