Avatar billede bartesque Nybegynder
21. august 2003 - 19:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

bedste Antivirusprogram

Hvor og hvilke gratis antivirus programmer er de bedste? og virker bedst?
Avatar billede jewler Nybegynder
21. august 2003 - 19:04 #1
Selvom jeg godt ved at den ikke er gratis, vil jeg varmet anbefale "Panda". Den kan fåes til 295,- for 3 år, det er da næsten gratis!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. august 2003 - 19:11 #2
http://www.spywarefri.dk/virus.htm Halvt nede på siden ser du flere gratis virusprg. AVG er et rigtig godt bud på en gratis. Den virker perfekt, opdaterer sig selv og har også beskyttelse i E-mail.
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 19:15 #3
Har selv AVG og støtter op om det Aovergaard siger!!

Har holdt min ren som en barne numse :-)
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 19:15 #4
Ups det skulle bare være en kommentar
Avatar billede bartesque Nybegynder
21. august 2003 - 19:16 #5
tak for svar..=)
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 19:16 #6
Det bedste antivirusprogram der findes er Kaspersky Antivirus, som før hed AVP. Du kan hente det på http://www.kaspersky.com/ Brug den til at scanne efter virus og fjerne den. Det kan være at den bare finder en virus, men så skriv navnet på den herinde, så finder jeg en måde at fjerne den på.

Ikke at forglemme
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 19:16 #7
Ups du havde afsluttet :-)
Avatar billede bartesque Nybegynder
21. august 2003 - 19:18 #8
gør ikke noget.. tak for svar til jer begge.. =)
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. august 2003 - 19:24 #9
Er de på fuld højte med dem man køber enlig ?
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 19:28 #10
Nej ikke helt vil jeg mene! Sygate er det eneste gratis der er certificeret så vidt jeg ved
Avatar billede webcreator Nybegynder
21. august 2003 - 19:43 #11
Hvis du nu lod dit spm. være åbent lidt længere, så kunne du få flere svar.

Anyways - tag et kig på det gratis program Antivir XP. Personligt mener jeg, det kan slå diverse andre programmer. Det er brugervenligt og GRATIS til private, heh :)

www.free-av.com
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. august 2003 - 19:47 #12
Takker for point;)
Avatar billede jensen65 Nybegynder
22. august 2003 - 13:12 #13
På denne adresse kan du hente et ganske udemærket anti-virus program. Jeg har selv brugt det til at fjerne Blaster.exe ormen med navnet Lovesan.
Siden er russisk men har link til en engelsksproget også. Håber du kan bruge det. Det er gratis og nemt at bruge :)
http://www.avg.cz
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. august 2003 - 01:04 #14
jensen65->Det er også linket til AVG han fik her: 21/08-2003 19:11:41
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. august 2003 - 08:38 #15
og så er .cz ikke så meget med russisk at gøre ;)