Avatar billede t-x Nybegynder
21. august 2003 - 18:08 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Fjernelse af Windows Messenger fra WIN XP SP1

Hejsa :)

Jeg syntes det er ved at være irerterende, at hver gang jeg starter min comp. så logger min Windows Messenger på, selvom jeg har været inde i Tilføj/fjern menuen. Grunden til at jeg vil have den fjernet er at jeg bruger MSN 6.0, og når jeg logger på nettet, logger den på Windows messenger istedet for MSN 6.0, jeg kan ikke se Windows messenger nede i proseslinien, men den er der. For hvis nogen skriver til mig, så popper den en besked op på Windows Messenger. Så nu vil jeg gerne have slettet den HELT fra min comp. Hvem kan hjælpe ???

Takker :)

Søren B. Hansen
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 18:15 #1
den her har jeg benyttet mig af mange gange
http://www.wintip.dk/xp/tips/fjern_prog.htm
Avatar billede darkside Nybegynder
21. august 2003 - 18:23 #2
Smid det her ind i start - kør
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede tenzer Nybegynder
21. august 2003 - 18:44 #3
Åbn Tilføj/Fjern programmer fra Kontrolpanelet. Vælg Tilføj/Fjern Windowskomponenter, også skal du bare fjerne fluebenet fra Windows Messenger nederst på listen. Tryk så ok, og den er væk.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 18:47 #4
tenzer .. det har jeg nu forslået .. du mangler bare det vigtigste .. at gøre så man kan se messenger i tilføj/fjern programmer.
men darksides svar er nok også det nemmeste.
Avatar billede t-x Nybegynder
23. august 2003 - 12:20 #5
Jeg takker :) jeg brugte Darkside, tip. Og nu er den helt væk :) Så hvis det var mulig at få smidt et svar, kunne det være rart ! til tenzer --> det har jeg gjort, men det gider ikke forsvinde helt. og til loadet --> www.wintip.dk det er en fin side, der er mange nyttige ting. Så hvis i alle gider smide et svar, kunne jeg få lukket :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. august 2003 - 16:01 #6
ok :)
Avatar billede t-x Nybegynder
23. august 2003 - 20:29 #7
Mangler stadig et SVAR !
Avatar billede darkside Nybegynder
24. august 2003 - 14:47 #8
Svar da!