Avatar billede pongohund Nybegynder
21. august 2003 - 12:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CGI script til mailform

En bekendt hoster hos SongNetworks. De stiller ikke gratis CGI-scripts til rådighed til fx mailforms. Derfor skal jeg have et sådant installeret, men er meget i tvivl om hvad der skal gøres. Der er et "CGI-bin" - men skal et script blot placeres her eller hvordan? Hvad skal indstilles?
Avatar billede humpfrey Nybegynder
21. august 2003 - 12:40 #1
http://www.scriptarchive.com/ her ligger noget du måske kan bruge
mvh Humpfrey
Avatar billede pongohund Nybegynder
21. august 2003 - 14:08 #2
Tak for linket - jeg kommer nok i lidt opsætningsproblemer. Hvordan finder man ud af hvordan denne variabel sættes: "$mailprog = '/usr/lib/sendmail -i -t';". Nogen erfaring?
Avatar billede humpfrey Nybegynder
21. august 2003 - 14:12 #3
http://www.ruby.no/prosjekt/WebNuby/pres-2.html Måske er der så noget her ?
MVH Humpfrey
Avatar billede humpfrey Nybegynder
21. august 2003 - 14:14 #4
Avatar billede humpfrey Nybegynder
21. august 2003 - 14:18 #5
Avatar billede fromsej Praktikant
21. august 2003 - 14:41 #6
Pongohund>>Hvorfor tager du selv point når du får hjælp?
Avatar billede pongohund Nybegynder
21. august 2003 - 15:27 #7
Fromsej>>jeg var ikke opmærksom på dette. Det er en fejl. Kan man "undo" dette - det er jo Humpfrey der har fortjent dem...
Avatar billede arne_v Ekspert
21. august 2003 - 15:31 #8
Du kan oprette et nyt spørgsmål med titlen "Point til Humpfrey"
og et link til dette spørgsmål.
Avatar billede pongohund Nybegynder
21. august 2003 - 15:37 #9
det gør jeg asap