Avatar billede graver Nybegynder
18. december 2000 - 10:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl

Hej
Jeg har et stort problem. Når min windows starter op går den i stå. Når jeg trykker ctrl+alt+del et der en fejl ved DPMW32, som ikke længere svare, dette gør at alt hvad der forbindes med udskrivning, og printere låser maskinen. Jeg kan fjerne printerne i fejlsikret tilstand, men når jeg kobler på vores interne net, installeres printerne automatisk, og fejlen opstår igen. Jeg kan ikke komme ind i printere, i det maskinen låser igen, og de kan heller ikke tilføjes manuelt. Jeg kører novell netware 5 og klienten er ver. 3.3
Er der nogen der kender til problemet, og evt. en løsning.
På forhånd tak.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. december 2000 - 10:40 #1
prøv at genstarte i fejlsikret tilstand og geninstaller driverne derfra!
Avatar billede graver Nybegynder
18. december 2000 - 10:45 #2
Som sagt som er fejlsikret tilstand prøvet, men med samme resultat.
Avatar billede LNG.DK Novice
18. december 2000 - 10:49 #3
Prøv og se om du ikke skulle kunne finde noget her !!

http://support.novell.com/cgi-bin/search/search.pl?search_term=dpmw32&quick=1
Avatar billede graver Nybegynder
18. december 2000 - 11:17 #4
Er der nogen der kan give andre løsninger end den diggs er kommet med ?
Point er hævet til 260, gives hvis der kommer en konkret løsning
Avatar billede LNG.DK Novice
18. december 2000 - 11:50 #5
Faldt du noget du kunne bruge??

Hvis du kører IPX, så prøv og se om det ikke løser problemer at skifte til ren IP. Altså installere klienten igen !!
Avatar billede steen_hansen Forsker
18. december 2000 - 13:32 #6
Du har installeret printerqueue, printer og printerboks? Hvilken printer er der tale om?
Avatar billede graver Nybegynder
18. december 2000 - 15:34 #7
Problemet blev løst da jeg skiftede til IP.

Tak for hjælpen Diggs