Avatar billede lynkrevsen Nybegynder
20. august 2003 - 22:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Direkte afspilning af bin / cue filer

Det eneste program jeg hidtil har kunnet finde til direkte afspilning af bin / cue filer er programmet VLC (fra Videolan). Det er imidlertid ret ustabilt - dvs. det "hakker" af og til i afspilningen. Findes der bedre programmer?
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. august 2003 - 22:09 #1
deamon tools er bedre syntes jeg
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. august 2003 - 22:09 #2
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. august 2003 - 22:10 #3
du mounter den så som i et virtuelt cdrom. jeg kender ikke lige VLC .. men jeg går ud fra det var nogenlunde det samme.
Avatar billede resten Nybegynder
20. august 2003 - 22:10 #4
Jeg ville gøre som loadet foreslår :o)
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. august 2003 - 22:14 #5
ja min påstand om at det er bedre uden at have prøvet det andet holder jo ikke .. men daemon tools er genialt, jeg ville ikke kunne undvære det og det er stabilt, og så er der en masse extra addons man kan komme bruge det med hvis man vil.
Avatar billede lynkrevsen Nybegynder
21. august 2003 - 01:56 #6
Har nu downloaded deamon tools og mounted mine cue-filer (fremstår nu som MPG-filer, men kan stadig ikke afspille dem!??
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 02:25 #7
hvad afspiller du dem i .. hvis det feks er svcd kan du ikke bruge medie player som default .. så skal du enten have et codec hack til den .. eller så skal du bruge windvd,powerdvd eller lign.
Avatar billede lynkrevsen Nybegynder
21. august 2003 - 04:02 #8
Det virker med PowerDVD! -Tak og point til dig.
Avatar billede lynkrevsen Nybegynder
21. august 2003 - 04:12 #9
Øhh - hvordan er det nu lige man deler point ud?
Avatar billede viciodk Praktikant
21. august 2003 - 04:16 #10
Når du har mountet en BIN/CUE i Daemon Tools, får dette program Windows til at tro at BIN/CUE er en CD og så kommer der et ekstra drev i Denne Computer. Du kan så afspille filen/filerne derfra. Smart, ikke? :)

Du kan ikke dele point ud før der er en der lægger et svar. Det har ingen gjort ind til nu.
Avatar billede lynkrevsen Nybegynder
21. august 2003 - 04:18 #11
Tja...så må "loadet" jo nøjes med tak herfra.
Avatar billede viciodk Praktikant
21. august 2003 - 04:20 #12
Du kan jo bede ham om at lægge et svar (han gør det nok alligevel når han vågner, men det vil være bedst hvis du vil være så venlig at lukke spørgsmålet når du får mulighed for det). :)
Avatar billede lynkrevsen Nybegynder
21. august 2003 - 04:24 #13
Ok, "loadet" - giv lyd hvis du vil ha' dine points.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 13:55 #14
op :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 13:56 #15
ok mente jeg vist ;)