Avatar billede car Nybegynder
20. august 2003 - 17:04 Der er 1 kommentar

sync over inet med outlook

Er der et sted på nettet hvorfra der kan syncroniseres flere outook calendere?
Gratis
Avatar billede x-ile Nybegynder
24. januar 2006 - 11:12 #1
Det format som Outlook hovedsageligt benytter til deres kalender .pst (andre formater understøttes dog også) er et lukket format, dvs. information om synteksen/formateringen i disse filer ikke er offentligt tilgængeligt er det derfor heller ikke muligt at lave et system der synchronizere disse filer.

Eksporteres informationerne til nogle af de andre formater er dette dog muligt.
Men min erfaring viser at kommunikation mellem Outlooks eksporterede filer så som kommasepereret filer ikke er nogen bragende succes.

Så det bliver nok svært at finde nogen der har giddet gøre alt benarbejdet.

Men ja, der er da en god lille programmerings opgave i så fald nogen mangler noget at gå igang med. ;)

/x-ile