Avatar billede fenner Nybegynder
20. august 2003 - 16:08 Der er 7 kommentarer

Hjælp til OSCommerce

Jeg har brug for lidt hjælp til OSCommerce, opsætningsmæssigt og installering af diverse moduler.

Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig :)
Avatar billede mfalck Praktikant
20. august 2003 - 16:15 #1
æh ja ... det er jo ikke det store du skriver .. hvilken slags hjælp er det du vil have, hvilken platform taler vi om (unix/win) ?
Avatar billede fenner Nybegynder
20. august 2003 - 16:16 #2
Opsætning af fragt, zoner, betalingsmoduler.. osv.. kører på Unix.
Avatar billede mfalck Praktikant
20. august 2003 - 16:25 #3
hvilken slags hjælp tænker du på - altså skal du have hjælp over nettet, onsite eller noget tredie. Hvis det er onsite hvor i landet er det så ?
Avatar billede fenner Nybegynder
20. august 2003 - 16:27 #4
Det skal være onsite og jeg er på Nsj, men hvis det kan være hos en af jer er det fint nok.. er mobil, men dog helst Sjælland.. Så kan vi snakke om pris osv.
Avatar billede fenner Nybegynder
20. august 2003 - 16:44 #5
Kan også kontaktes på fenner21@hotmail.com
Avatar billede erikg Nybegynder
21. august 2003 - 15:09 #6
Vi kan sagtens hjælpe dig.

Bare sig til hvad det er du har brug for.

Erik G
Avatar billede fenner Nybegynder
21. august 2003 - 16:42 #7
Hej Erik.. kan du ikke skrive til min mail?