Avatar billede mto Nybegynder
20. august 2003 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde gamle mails i outlook express

Jeg har, efter også at have været så heldig at få virus i min maskine, geninstalleret win xp. Jeg havde selvfølgelig ikke lige tænkt på at gemt mails OE bliver overskrevet. Jeg har så fundet frem til at man skulle kunne overskrive den nye indbakke.dbx med den gamle, med der vises stadig ikke noget i indbakken, er det noget andet jeg skal gøre ???
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 12:44 #1
skal lige checke om jeg har forstået det rigtigt. Har du den gamle .dbx fil ? For ellers tror jeg ikke der er så meget at gøre
Avatar billede mto Nybegynder
20. august 2003 - 12:49 #2
ja, eller det vil sige jeg havde gemt documents and settings inden jeg geninstallerede så mine dokumenter ikke gik tabt men efter jeg havde lagt dokumenterne over i den nye mappe slettede jeg den gamle mappe da jeg ikke vidste den gemte outlook filerne der. Men jeg har fundet filerne og tilsyneladende gendannet dem med PC inspector file recovery
Avatar billede klojs Nybegynder
20. august 2003 - 13:33 #3
Gå på webmailen og se om ikke de stadig ligger der. Den burde gemme kopi på serveren med mindre du har sat den op til andet.
Avatar billede mto Nybegynder
20. august 2003 - 16:14 #4
webmailen er tom medmindre den gemmer det et andet sted end i indbakken der.
Avatar billede mto Nybegynder
20. august 2003 - 23:13 #5
Problemet er løst. Jeg gendannede filen med et andet program og så ville OE godt accaptere filen.