Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
20. august 2003 - 11:41 Der er 6 kommentarer

Jepper jeg tilbage

Ja, jeg har lavet et nyt desígn, manler dog indhold på siden men det skal jo nok komme en dag...

Også ville jeg gerne have noget FEEDBACK!

mvh kim

www.eskobar.1go.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. august 2003 - 11:56 #1
Tjae, 'godt begyndt er halvt fuldendt' siger de; og det er da en god begyndelse, men  erfaringsmæssigt vil jeg sige det er den anden halvdel (lave indhold) der er det største arbejde (og alt for tit aldrig bliver gjort).

måske synsbedrag, men din 'bannere' firkant tilhøjre ser bredere ud end meny-firkanterne tilvenstre. Det skulle hellere være omvendt da de store grå margins på siden af bannerne ikke er ret kønne. Alternativt ville det måske hjælpe med lidt mere margin over og under bannerne så de ikke så meget ligner een sammenhængende søjle.

Jeg forstår ikke det der med at der skal stå et .-tegn forrest i alle menupunkter. hvad gavn gør det der er forvirringen værd ?

topbanneret er måske lidt bart, men en fin ide der afslutter siden på en god måde foroven.

men mestendels klar og overskuelig og rimelig køn.

mvh JakobA
Avatar billede miss-g Seniormester
20. august 2003 - 14:11 #2
Kigger du ikke lige på denne:
http://www.eksperten.dk/spm/385287
Avatar billede mundlort Nybegynder
20. august 2003 - 19:59 #3
Jeg ville bare lige høre hvilken pixelpusher side du har nakket din mand ved skrivebordet fra... Jeg har set den før men har ledt med lys og lygte og kan simpelthen ikke finde den igen...

Kan huske at siden var i blå nyancer med en del indholdskasser placeret i et grid...

MVH
Michael
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
20. august 2003 - 20:55 #4
miss-q> har set... og ?
Avatar billede miss-g Seniormester
20. august 2003 - 21:50 #5
Du har jo stillet et spørgsmål, folk vil da godt have lidt response (bl.a. mig)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
22. august 2003 - 23:28 #6
det er pænt alt sammet.. men ikke lige det jeg ledte efter... også lige mget nu... desvæære...