Avatar billede betax Nybegynder
20. august 2003 - 08:21 Der er 2 kommentarer

hvilke ram til abit's NF7-S ATX rev2.0 bundkort

hej har beslutet mig for Abit NF7-S ATX så skulle jeg  høre hvilken ram jeg skal have, jeg køber en ram blok nu af 512 og senere en til så jeg kører dual men hvilken skal det være, det skal ik være de dyreste sådan ca. til en 1000 kr stykket, plz help
Avatar billede andersenph Nybegynder
20. august 2003 - 09:25 #1
http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=19111525
Du kunne evt. købe denne ram blok
Kingston 512 ddr ram koster et par hundrede mere.
Min personlige favorit er kingston...
Hvis du skal sætte dem i duaskal du huske at læse i instruktionsbogen om de skal sidde forskudt i dit mobo.
Altså i slot 1 og 3 (der er 3 ram slots i dit mobo)
Avatar billede andersenph Nybegynder
20. august 2003 - 09:27 #2
Det er abits instruktionsbog til motherboardet jeg mener :)