Avatar billede rbe Nybegynder
20. august 2003 - 07:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

C5 låser hvert 2. minut

Når jeg arbejder i Concorde (C5) og ikke anvender den i ca. 2 min., beder den påny om password. Meget besværligt. Har søgt højt og lavt for at finde ud af, hvor jeg ændrer denne opsætning.
Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2003 - 08:00 #1
Har ikke meget forstand på concorde, men jeg fandt denne side:
http://www.commitdk.com/FAQ/C5/C5.htm
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 08:00 #2
Gå til

generelt-tilpasning-brugerkonfiguration-generelt.

Her står der "lockscreen" eller sådan noget (jeg kan ikke huske det, det er en gammel version, hvis det er sat som default).

Ret de 120 i venstre side til 0 eller blank det hele af, så er det løst.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2003 - 08:30 #3
Hmmm... Det accepterede svar står altså på den side jeg henviser til. :(
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 08:42 #4
Ja, det er muligt - der har jeg ikke læst det.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 08:42 #5
Det havde jeg forresten også kun 4 sekunder til!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2003 - 08:55 #6
mcregn >> Det er ikke dig jeg "skyder" på. Men jeg må indrømme at formuleringen kunne have været bedre. Det lyder faktisk sådan. Sorry, det var ikke meningen.

rbe >> Når der er 2 enslydende svar inden for 4 sek. burde pointene være delt efter min mening.
Avatar billede rbe Nybegynder
20. august 2003 - 10:16 #7
Det kan jeg sagtens se. Skal fremover være mere opmærksom på sådanne "problemer". Tak for hjælpen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2003 - 10:17 #8
Velbekomme