Avatar billede linvale Nybegynder
20. august 2003 - 05:47 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

action skript problem

Godmorgen :)
Dette her skulle være lige til, men jeg kan dog ikke se hvad jeg gør forkert.

Jeg har bygget en knap (Tak til hoejrup) og den virker, men nu skulle jeg gerne have den til at linke forbi den intro jeg er ved at lave.

Jeg har siddet og prøvet mig frem, men kommer frem til løsninger der ikke virker.

-->> skip intro.onRelease = function(getURL(www.the-roughnecks.dk/default.asp);
) {

} <<--

Dette er det actionskript jeg har lagt til knappen. Hvad er der galt med det??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. august 2003 - 08:20 #1
1. Lav ikke mellemrum i variabelnavne kald knappen i stedet skip_intro.
2. getURL er ikke et paramater i funktionen - det er funktionen. Spøgsmålet er on det overhovede er nødvendigt at definere en funtion for det, men den fjernes alligevel med det samme.

skip_intro.onRelease = function(){
getURL(www.the-roughnecks.dk/default.asp)
};

/Nikolaj
Avatar billede themxorcist Nybegynder
20. august 2003 - 09:15 #2
skip_intro.onRelease=function(){
    getURL("http://www.the-roughnecks.dk/default.asp","_self");
}
Avatar billede linvale Nybegynder
20. august 2003 - 09:21 #3
tak.
themxorcist fik det ene point mere... "_self" <<-- derfor

Men tusind tak for hjælpen