Avatar billede 4us.dk Nybegynder
20. august 2003 - 01:06 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke online spil er mest spillet?

Hejsa..

Findes der nogle sider, som har statistik over hvor mange spiller de forskellige spil?

eks. Battlefield, Counter-strike, m.m.

(ikke brætspil)

Helst statistik over danskere hvis dette er muligt.

På forhånd mange tak!
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:12 #1
Jeg har ik en statistik, men hvad jeg lige ved om det kan jeg vist roligt sige at det er:

1 - CS
2 - RTCW: Enemy Territory
3 - RavenShield
4: Det er fremtids spil
: WWiionline
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:12 #2
* 4: Det der fremtids spil (Arnachy online)
5: wwiionline
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:14 #3
og www.runescape.com er også rimelig populært - fordi det er gratis
Avatar billede miss-g Seniormester
20. august 2003 - 01:15 #4
De mest populære spil er, ikke overraskende, CounterStrike på førstepladsen og Warcraft 3, Day of Defeat, Medal Of Honor Allied Assault og Unreal Tournament 2003 efterfølgende.

http://games.zantiago.com/feature.asp?Id=227
(det er muligt det kun er på den omtalte netcafe)...
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:16 #5
eh troede det var online spil
Avatar billede miss-g Seniormester
20. august 2003 - 01:22 #6
Troede jeg også *G*
Avatar billede chalde Seniormester
20. august 2003 - 01:33 #7
stats´ne på gamespy kan man formentlig gå 90% efter, da det er et af de mest brugte værktøjer til at connecte til online spil:
http://www.gamespy.com/stats/

Half Life (herunder CS, DOD osv..)
Battlefield 1942
Wolfenstein: Enemy Territory
Americas Army: Operations
Medal of Honor Allied Assault
Quake 3: Arena
Unreal Tournament 2003
Medal of Honor: Allied Assault Spearhead
osv...
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:37 #8
90%? lol - der er dan ingen der bruger det lort
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:37 #9
fyldt med adware og alt det pis, de går snart under
Avatar billede chalde Seniormester
20. august 2003 - 01:38 #10
slots_norton -> Hvilken adware? Bruger selv "det lort", og der er absolut ingen spyware på min comp, og programmet virker perfekt.
Avatar billede chalde Seniormester
20. august 2003 - 01:39 #11
antal halflife:
"30380 servers, 84675 players" og det er kun halflife, så jeg tror at "min" statestik holder mere end din.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:42 #12
Sikkert nok, men jeg bruger jo heller ikke skjulte programmer.
Så det er jo noget lettere for dem ik
Avatar billede chalde Seniormester
20. august 2003 - 01:44 #13
slots_norton -> Hvad mener du? Skjulte programmer? Og hvad er lettere for dem (som er hvem?)?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
20. august 2003 - 01:54 #14
I gennemsnit pr. server er der flere på serverne hos battlefield end hos counter-strike... :)

Synes bare ikke jeg hører særlig mange spille battlefield i danmark...

Spm. 1) Hvilke steder kan man leje sin egen battlefield server i Danmark?
Spm. 2) Hvilke steder kan man leje sin egen counter-strike server i Danmark?
Spm. 3) Hvad kræver det for en server, cs vs battlefield, i cpu, ram m.m.?

(kommer tilbage i morgen)
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 02:01 #15
1: www.web-sale.dk (150kr pr. md)
2: www.web-sale.dk (150kr pr. md)
3: MASSER AF RAM, en hurtig harddisk (7200 helst), og en 600 cpu
Avatar billede chalde Seniormester
20. august 2003 - 02:08 #16
www.boomtown.dk (skal være City Member for 59/måned)
"Et af de største trækplastre du som City Members kan gøre brug af, er vores serverbooking. Du kan gratis booke en selvstændig spilserver – velegnet til clanbattles - inden for næste alle Half-life mods. Herunder Counter-strike og Day of Defeat, Unreal Tournament, Quake 3 og Return To Castle Wolfenstein"
Men kan ikke se noget om bf1942

slots_norton -> Har du egentlig noget at have din negative omtale af gamespy i?