Avatar billede denny Nybegynder
19. august 2003 - 23:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP script

Hej;

Jeg er meget nye i php og vil jeg gerne lære, Men er noget stedts kan man hent nogen er det mest alminlige eksampler f.eks. log in som check brugere navn og password findes i database ...........like this

mange takker
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. august 2003 - 23:45 #1
www.webcafe.dk
www.razor.dk
www.hotscripts.com/PHP
www.php.net

og der er udgivet et hæfte af Thomas Kristensen, Start på PHP der er glimrende, koster ca. kr. 70,-
Avatar billede slots_norton Nybegynder
19. august 2003 - 23:46 #2
Hvis jeg var dig, ville jeg kigge på
www.rolator.dk / www.thomaslunde.dk / www.phplink.dk og kigge efter et login scipt, derefter studere koden.

Man lære ekstremt meget på den måde, tro mig :)
Avatar billede slots_norton Nybegynder
19. august 2003 - 23:52 #3
"og der er udgivet et hæfte af Thomas Kristensen, Start på PHP der er glimrende"
Hvis man kunne være 200% enig ville jeg være det, men man kan jo kun være 100% enig :) - Skaf det hæfte
Avatar billede denny Nybegynder
20. august 2003 - 16:01 #4
Mange takker