Avatar billede betax Nybegynder
19. august 2003 - 23:17 Der er 6 kommentarer

skal have nyt bundkort,ram og strømforsyning -

hey har i et par dage her kiket på et par dele specielt bundkort og er kommet frem til dette asus kort
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628103

til det har jeg valgt disse samsung ram
DDR-SDRAM PC3200 Samsung 512MB
Type: DDR-SDRAM PC3200 184-pins
Bit: 64bit(72bit)
Latency: 6,0ns
Speed: 400MHz
Standard: 1. Parts

og så da jeg har fundet ud af at min strømforsyning er ved at brænde op har jeg set på denne da den ik skal være for dyr
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404817902

sum = 2100 kr med fragt

jeg vil lige høre jeres mening da jeg selv syntes det ser fint ud, jeg har en amd 1700+ cpu skal dog senere have en barton 3000+ hvad syntes i om de tre ting jeg har nævnt?? og hvis det er i kan finde bedrer ting til nogenlunde same sjat penge så skriv plz et par link's
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 23:30 #1
864,- for RAM'en, det er vel ok nok, har selv lige bestilt V-DATA 512MB PC3200 til 689,-
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 23:31 #2
(så er din RAM jo også 1. part! ;))
Avatar billede arne_v Ekspert
19. august 2003 - 23:49 #3
Glimrende motherboard.

Kvalitets RAM - men ikke billigt.

400W PSU virker som vildt overkill på mig. Medmindre du skal have
et hav af diske og andet i det system, så bør 300W være rigeligt.
Avatar billede betax Nybegynder
20. august 2003 - 07:36 #4
tak tak, jeg syntes også det lyd fint men nu har jeg folk der siger bundkortet ik er godt og at dette abit kort er meget bedrer ABIT NF7-S Rev. 2,0 why?? de siger det skal have det der rev. 2 why? http://www.befro.dk/shop/ hvad siger i til det?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. august 2003 - 10:28 #5
Jeg har aldrig hørt om et decideret dårligt ASUS kort.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. august 2003 - 10:29 #6
ASUS har normalt kun gode og "good value for money" kort.

Har aldrig haft et ABIT kort.