Avatar billede david_mig Nybegynder
19. august 2003 - 22:51 Der er 4 kommentarer

Fra min Bærebar kan jeg ikke kom på nettet.

Hej! Jeg har ADSL. Fra min bærebar kan jeg ikke kom på nettet, men med min almindelig PC kan jeg godt, for 2timer siden kunne jeg godt kom ind på nettet.

er der nogle der kan sige hvad jeg kan gøre??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. august 2003 - 23:07 #1
hvilket styrersystem..?
Hvis XP (på blot en af maskinerne)så lav en diskkete og installer den på den anden pc..O)
Avatar billede david_mig Nybegynder
20. august 2003 - 00:07 #2
Jaaa Jeg har HX på dem begge, men hvad skal jeg installer??
Avatar billede david_mig Nybegynder
20. august 2003 - 00:08 #3
Jeg mener Jeg har XP på dem begge...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. august 2003 - 01:40 #4
Det bartfreak mente med den diskette var følgede. Du laver en delning af dine maskiner. Du kan oprette lille hjemmenetværk. Vælg så opret diskette, put disketten i den anden maskine - det kan også laves direkte med XP cd en. Så kan du gå på nettet med din bærbare via din anden maskine. Du skal huske at dele mindst en fil, mappe eller drev for at de kan se hinanden. Har du firewall så skal du envidere lære din firewall den anden maskine at kende ved at add den som trusted zone.