Avatar billede muknuser Nybegynder
19. august 2003 - 21:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fremkaldelse som plakat

Hejsa

Jeg har taget nogle gode digitale billeder med mit Canon powershot G2 i højeste opløsning (2272*1704). jeg vil gerne have disse billeder udskrevet i plakatformat minimum 50*70 cm. Kan i anbefale et seriøst sted på nettet hvor man kan få gjort dette i en god kvalitet?
Avatar billede bedsize Novice
19. august 2003 - 21:37 #1
Avatar billede netmanden Nybegynder
19. august 2003 - 21:55 #2
www.japanphoto.dk er måske en smule mere seriøse.... 50x75 koster ca. 130,- dér.  Husk at dine billeder bør afleveres på en CD i .TIF format i gerne 300 eller højere DPI... Du kan bruge PaintShop Pro til at resize dine billeder, samtidigt med at du interpolariserer (tilføjer flere pixels)...
Avatar billede west Nybegynder
19. august 2003 - 22:22 #3
japan foto kan kun lave digitale billeder op til 20x30cm ifølge deres hjemmeside
Avatar billede west Nybegynder
19. august 2003 - 22:27 #4
undskyld :
http://www.japanphoto.dk/default.asp?file=/asp/Page.asp?PK_Menu=78&PK_Page=46

de havde bare gemt det lidt væk, men der står ingen priser, og hvis det er rigtigt med 130 kr. tror jeg at de "plotter" dem ud, og ikke laver dem rigtigt fotografisk, 130 kr. lyder efter min mening så billigt, at mine advarsels lamper blinker
Avatar billede muknuser Nybegynder
20. august 2003 - 20:21 #5
Jeg har forhørt mig i Fona og Merlin, de kan kun fremkalde i plakatstørrelse hvis det ikke er et digitalt billede. Desværre. Nu vil jeg tjekke Japan Photo
Avatar billede japan Nybegynder
09. september 2003 - 23:11 #6
Har du tjekket :
Dansk Farvefoto
Torvet 9
8600 Silkeborg
tlf 86812111
Det er et s/h, farve og digitalt lab...
Snak med Jan eller Leo i digital ang. fif og priser..
vh mr
Avatar billede kongsgaard Nybegynder
09. november 2003 - 18:44 #7
de fleste steder vil et billede som dette i denne størrelse blive sendt til kodak gaps fotolap så du kan aflevere det i din lokale fotoforretning og de klare det hele ca en 8 dages levering. Hvad angår prisen skal du nok regne med en ca 150 - 190 kr..
Avatar billede kkj Nybegynder
23. februar 2004 - 21:35 #8
http://www.acrobat.dk/ får gode anbedalinger. Det er ikke helt billigt. Billedvutikken kan også: http://www.billedbutikken.dk/index.asp?page=priser