Avatar billede jasperDK Nybegynder
19. august 2003 - 19:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nav 2002.

Jeg har 500mhz, 512mbram, 18.7 gb diskplads, og norton antivirus 2002. Det er ærlig og reddelig betalt! Når jeg f. eks. downloader en fil, vil jeg gerne scanne den for virus, eller andre ting. Jeg højerklikker på filen, og trykker scan, (eller noget i den retning!). Den åbner scan prg. og stor og laver ingen ting! Jeg kan heller ikke scanne computere.
Avatar billede raggie Nybegynder
19. august 2003 - 19:40 #1
Hvad er dit styresystem?
Avatar billede jasperDK Nybegynder
19. august 2003 - 19:43 #2
Win xp. Og jeg har opdateret nav!
Avatar billede far_mand Nybegynder
19. august 2003 - 19:46 #3
opdater det da til 2003 så?
Avatar billede jasperDK Nybegynder
19. august 2003 - 19:52 #4
Det har jeg squ ik råd til! Det er dyrt! Andre gode råd?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. august 2003 - 19:57 #5
Prøv i stedet for at åbne dit Norton. Vælg scan og vælg at den skal scanne en fil. Find din fil og scan. Det skulle køre, og 2002 er ganske udmærket.
Avatar billede jasperDK Nybegynder
19. august 2003 - 20:06 #6
Jeg forstor dig ikke helt aovergaard. Prøv at omformulere det.
Avatar billede jasperDK Nybegynder
19. august 2003 - 20:09 #7
Det nytter slet ikke at trykkke på tasterne inde i Nav 2002. Jeg kan kun trykke på Scan sytem, liveupdate, (så liveupdaterne), options, (så åbner options, men jeg kan ike ændre noget!), help, (åbner help), og reports.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. august 2003 - 20:13 #8
Nav er sikkert godt nok. Men jeg fandt det også for dyrt. Derfor bruger jeg i dag Panda (onde tunger vil nu bagtale mig). Min panda har i dag stoppet 7 forsøg på at inficere mig med sobig.f.

Anyway det jeg ville sige er at ved http://www.tryus.dk får du tre års opdatering af din antivirus (daglige opdateringer) for cirka 300 kr. Men det er Panda og ikke Norton.
Avatar billede jasperDK Nybegynder
19. august 2003 - 20:33 #9
Panda det koster grunger (penge)? Jeg har nemlig ikke løst til at invistere i et nyt antivirus prg.. Jeg gider heller ikke bruge AVG, da det ikke var nær så godt som Nav!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. august 2003 - 20:35 #10
300 kr. for 3 år, det er 100 kr per år, det er fandme ikke mange penge!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
19. august 2003 - 20:37 #11
det er bare det at jeg skal squ forsørge mig selv. Tak for forslaget, men det var ikke brugbart!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. august 2003 - 21:24 #12
Ok. jeg prøver at omformulere mig. Du åbner dit Norton Antivirusprg. Ved at dobbeltklikke på det ikon som ligger i højre hjørne. Når det er åbnet klikker du i venster side på Scan for virus. Klik nu i højre side på scan files. find den fil som skal scannes. Ok.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. august 2003 - 12:32 #13
ttj>> Har du installeret en service pack Nav2002 virker for eksempel ikke på en w2k med sp4!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
20. august 2003 - 20:16 #14
Formaterede og gendinstallerede. Fordi jeg modtog virus, nav ikke kunne slette! Nu virker alt fint igen, tak for hjælpen!