Avatar billede kamera-manden Nybegynder
19. august 2003 - 16:44 Der er 8 kommentarer

Overburn.. Hvordan

Hvprdan kan man få Nero Burning Rom til at overburne? Har en fil på 825 mb. der skal brændes :/
Avatar billede kamera-manden Nybegynder
19. august 2003 - 16:44 #1
Hvordan*
Avatar billede hmortensen Nybegynder
19. august 2003 - 16:47 #2
Så kan du købe skiver på 900 mb.

125 mb mere på en 700 mn skive er lidt naivt og kan ikke lade sig gøre på alle brændere
Avatar billede kamera-manden Nybegynder
19. august 2003 - 16:56 #3
Hmm.. :/ Ingen der kna fortælle hvordan man ændrer det? Eller et andet program der kan..? Vil lige prøve :)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
19. august 2003 - 17:24 #4
Hvid du har et øl glas der kan være 50 cl i, kan man godt fylde lidt mere, så det når kanten, men man kan ik hælde mere i en til kanten.

Så må man ha fat i et større glas.
Avatar billede kamera-manden Nybegynder
19. august 2003 - 17:30 #5
TRO PÅ DET!

Nogen der kan sige hvordan man kan overburne?
(Det er jo Video/Musik..)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
19. august 2003 - 17:35 #6
Er det en film ?
Hvis ja, hvilket format og kompression ?
Avatar billede henninga Novice
19. august 2003 - 23:18 #7
Start Nero og gå i menuen  Fil > Indstillinger og vælg fanebladet Ekspertfunktioner.
Her kan du indstille overburn. Husk at læse advarslerne.
HenningA
Avatar billede grevelund Nybegynder
04. februar 2004 - 16:05 #8
Jeg har samme problem, har prøvet at indstille overburn men den siger stadig at der ikke er nok plads på cd'en, hvad kan jeg gøre forkert (den avi fil jeg vil brænde fylder cd. 735 mb og den har været på en anden 700 mb engang)