Avatar billede bha140795 Nybegynder
19. august 2003 - 15:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Access 97 og handlingsforespørgsel

I Access 97 kan man under Funktioner - Indstillinger - Rediger/søg fjerne fluebenet i Handlingsforespørgsler. Hvordan får man dette til altid at være standard?
Avatar billede mugs Novice
19. august 2003 - 15:47 #1
Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål, men vl dog kraftigt fraråde dig at gøre det, idet du så ikke bliver promptet før du f.eks. sletter en post. I stedet vil jeg råde dig til i hvert enkelt tilfælde at denne bekræftelse med kommandoerne:

DoCmd.SetWarnings False
Og så din procedüre
DoCmd.SetWarnings True

På denne måde bliver du ikke promptet i denne procedüre men i alle andre. Det er vigtigt, at du kobler advarslerne til igen i slutningen af koden, idet de herved forbliver frakoblede i hele applikationen.
Avatar billede bha140795 Nybegynder
21. august 2003 - 08:34 #2
Det lyder som en god idé - tak for det
Avatar billede mugs Novice
21. august 2003 - 08:36 #3
.