Avatar billede remedy Nybegynder
19. august 2003 - 12:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Trådløs Lyd

Heysa Folkens!

Mangler lige lidt hjælp, findes der er produkt der kan sende lyd fra min pc, til anlæg?? Altså med en sender og modtager??

John
Avatar billede jones_net Nybegynder
19. august 2003 - 13:01 #1
ja, jeg har selv et Medion sæt til ca. 500,- og det virker fint, så længe du ikks skal igennem mere end 2 murstensvægge.

/J
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 13:03 #2
Denne virker fint.
http://www.emb.dk/show_product.asp?id=42

Så skal du bare ha' en 2xphono -> mini jack converter, så du kan sætte den til dit lydkort.
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 13:04 #3
Skal lige siges, at det ikke kan anbefales til video, selvom det er lavet dertil. Jeg mener ihvertfald ikke kvaliteten er i top.
Avatar billede remedy Nybegynder
19. august 2003 - 13:10 #4
Att.: Phatlasse

Kan se på produkt beskrivelsen at det kører på 2.4 ghz, og det er jo det samme som mit trådløse netværk gør. Så vil det ikke give komplikationer her????
Avatar billede remedy Nybegynder
19. august 2003 - 13:13 #5
Att.: Jones_net

Hvor kan man køre dette Medion sæt henne??????
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
19. august 2003 - 13:39 #6
2,4 GHz er normalt kendt som sørøverbåndet da det ikke kræver licenc og derfor er der man smider alle sådanne trådløse dimser. Din microbølgeovn ligge forøvrigt også der :-)
Avatar billede remedy Nybegynder
19. august 2003 - 13:44 #7
Hehe, okay kuul.... eller noget...
Avatar billede jones_net Nybegynder
19. august 2003 - 14:15 #8
Jeg købte mit i Føtex, men jeg vil tro, at det kan findes i Merlin, Fona, Bilka og lign. steder.

Du kan få problemer med dit trådløse netværk (det gjorde jeg), men jeg skiftede kanal på den ene af delene (kan ikke huske hvilken), og så virkede det ellers fint:-)
Det er rigtigt at microvnen kører på samme frekvens, for jeg bliver nødt til at slukke for lyden, når jeg nuker noget...

/J
Avatar billede jacobmose Nybegynder
14. februar 2005 - 23:42 #9
hva med denne her.. http://www.apple.com/dk/airportexpress/ fandt du noget andet i 2003