Avatar billede jenz Nybegynder
17. december 2000 - 17:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3D studio max

På hvilken hjemmeside kan jeg downloade den fulde version af 3D studio max og det skal ikke være en trial version
Avatar billede stigc Nybegynder
17. december 2000 - 17:20 #1
Avatar billede machholdt Nybegynder
17. december 2000 - 17:26 #2
Tror at jenz burde skifte navn til Søger-Warez ...

http://www.eksperten.dk/spm/38937
Avatar billede prodic Mester
17. december 2000 - 18:17 #3
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

Sakset direkte fra reglerne, som du har accepteret dengang du oprettede din bruger.
Avatar billede prodic Mester
17. december 2000 - 18:18 #4
Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler.

Står lige nedenunder. Beklager.
Avatar billede alsace Nybegynder
18. december 2000 - 16:53 #5
Men andre ord. Det kan man ikke! Du må pænt betale hvis du vil have 3D Studio max.
Avatar billede alsace Nybegynder
18. december 2000 - 16:55 #6
Ok, min fejl. Der er jo forskel på hvad man kan og hvad man må.

Så læs må i overstående kommetar i stedet...
Avatar billede jenz Nybegynder
18. december 2000 - 19:50 #7
Jeg leder jo bare efter en demo
Avatar billede prodic Mester
18. december 2000 - 19:57 #8
Avatar billede prodic Mester
29. december 2000 - 20:53 #9
Nå kunne du?
Avatar billede a_forsmark Nybegynder
16. marts 2001 - 09:12 #10
Er denne demo gratis?