Avatar billede badmanden Nybegynder
19. august 2003 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Modtage Emails.

Hej eksperter.

Jeg er igang med at "synkronisere" min yahoo.dk mail med outlook express. Så jeg over outlook kan modtage emails. Jeg kan godt sende mails men ikke modtage. Jeg modtager følgende meddelelser: (Det skal lige siges at det er første gang jeg prøver dette og at jeg bestet ikke er ekspert)

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'badmanden@yahoo.dk', Server: 'localhost',  Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'www.stofanet.dk', Server: 'localhost', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede ulreck Nybegynder
19. august 2003 - 10:59 #1
Såvidt jeg er orienteret kan du ikke integrere Y! mail i Outlook - du får ikke adgang til deres POP server.

Alternative:
1) oprette en mailkonto hos en udbyder som giver adgang til deres POP server (TDC, get2net, ...).
2) Oprette automatisk videresendelse af alle dine mails in Yahoo (Mail > Indstillinger for Mail)  til din nye adresse (badmanden@udbyder.dk).
3) Oprette dette konto i Outlook
4) Indstille i Outlook at alle svar skal forsynes med "badmangen@yahoo.dk) som afsender adresse.

På denne måde kan du bibeholde din Y! identitet både for afsendelse og og modtagelse af mails, og bruge det lækre Outlook Express.
Avatar billede badmanden Nybegynder
19. august 2003 - 11:33 #2
Det prøver jeg lige. Tak for hjælpen
Avatar billede badmanden Nybegynder
19. august 2003 - 11:59 #3
Så virker outlook, tak for hjælpen, men nu er mit problem bare at jeg ikke kan få min yahoo mail viderestillet til den nye mail adresse??????
Avatar billede ulreck Nybegynder
19. august 2003 - 12:14 #4
oops - jeg blandede desværre gmx-freemail indtillingerne sammen med Yahoo! Du har ret- Yahoo er ret begrænset på dette området, og ønsker ikke at man bruger Yahoo Mail som expeditionskontor, men vil gerne vise så meget reklame som mulig. Det er derfor du skal igennem flere sider end nødvendig, og kan ikke sætte snablen ned i deres server.

Kort sagt: Y! er en blindgyde når det gælder Outlook integration.

Beklager forvirringen.