Avatar billede klas Juniormester
17. december 2000 - 17:09 Der er 54 kommentarer og
1 løsning

banner rotation søges

Heysan,

Er der nogen der har et udemærket bannerrotations script ?

Eller bare et link til et der er godt, har søgt på asp og activeserverpages uden at finde noget jeg synes var godt.

Hvis det er et link i kommer med er 100 points vel ok - Men hvis i selv har et så  skriv en pris (desværre kun points).
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. december 2000 - 17:10 #1
netcoders.dk ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. december 2000 - 17:11 #2
Ellers kan jeg da hurtigt flikke noget sammen... skal det bare være et der viser et vilkårligt banner ?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. december 2000 - 17:11 #3
tdaugaard !!!!!!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
17. december 2000 - 17:11 #4
klas -> 2 sec, fandt engang et fint nok et på netcoders
Avatar billede crashoverride Nybegynder
17. december 2000 - 17:12 #5
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. december 2000 - 17:12 #6
dalbjerg:> jeg sad og tænkte \"nu flår han mig!\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. december 2000 - 17:12 #7
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. december 2000 - 17:12 #9
Ja det er sku snart efterhånden ved at være tæt på *g*
Avatar billede klas Juniormester
17. december 2000 - 17:12 #10
jeg skulle selvfølgelig have sat nogle krav:

ADmin del både for webmaster samt annoncør, hvor man kan se statestik
samt mulighed for forskellige størrelser banners.

Direkte links foretrækkes :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. december 2000 - 17:12 #11
Der er nok til resten af året der.. ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. december 2000 - 17:13 #12
dalbjerg:> hæ hæ ..
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. december 2000 - 17:15 #14
Hvis ikke noget af de øverest links, giver det du skal bruge, så hold jeg mig væk fra dette spørgsmål... Det der med at sidde og surfer hele nettet tyndt, for at finde noget. Det giver jeg sku ikk... Og jeg giver der slettet ikke udvilket, et sådan script...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
17. december 2000 - 17:20 #15
http://asp.dk/sourcecode.asp?mode=seek&seekword=banner&type=ASP

der er 6 banner systemer, du må kunne bruge et af dem.
Avatar billede klas Juniormester
17. december 2000 - 17:24 #16
Som jeg skrev så har jeg været på asp.dk og activeserverpages.dk.

Jeg forventer ikke at folk lige skal bruge 2 uger på at lave et til mig - Men det kunne jo nemt være at der var en der havde et godt et som han havde fundet et eller andet sted som han ville af med :)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. december 2000 - 17:26 #17
Nårh læste ikke hele dit svar... :o) så blot at tdaugaard, hva med i det... Og så skyndt jeg mig ellers bare at svarer, for den mand er sku hurtigt...
Avatar billede klas Juniormester
17. december 2000 - 17:29 #18
Det eneste bannersystem jeg har kunne bruge bare en smule er admentor - Dog er admin delen utrolig rodet - Det skal den ikke være . .det skal være rimeligt simpelt det hele . .Der var også en anden en der var ok - Der var dog en fejl i scriptet under upload af billeder .. tror ikke min host (azero) supporter fileupload med det brugte komponent
Avatar billede klas Juniormester
17. december 2000 - 17:31 #19
Det tager tid at sidde op prøve at instalere 10 forskellige systemer - Derfor ville det jo være meget nemmere hvis der var en som havde et de allerede havde testet :)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. december 2000 - 17:33 #20
jeps... Jeg har godt nok et men det er pillet, ind i alle mulig mærkelige filer, så skal jeg først til at pille det ud derfra, og det giver jeg sku ikke...
Avatar billede klas Juniormester
18. december 2000 - 18:47 #21
det er forståeæigt nok  - Andre ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. december 2000 - 18:52 #22
Har et hvor du kan..

*Totalfremvisning
Antallet af fremvisninger kunden alt ialt har betalt

*Klik
Antallet af klik der ialt har været på kundens banner

*Klikidag
Antallet af klik der idag har været på kundens banner

*Vist
Antallet af gange kundens banner har været vist ialt

*Vistidag
Antallet af gange kundens banner har været vist idag

*Hvornår skal banneret fremvises
Kunden kan vælge 2 fremvisningsmåder: Altid og Fasttid. Står den til altid vil kundens banner kunne blive vist hele døgnet alle ugens dage. Står den til fasttid kan kunden selv bestemme hvornår Deres banner skal fremvises. Banneret kan derfor kun blive vist på bestemte tidspunkter.

*Ugedag
Hvis kunden har sat sin fremvisning af banneret til fasttid er dette en oversigt over hvilke ugedage banneret skal blive vist

*Banneret´s starttid (timer)
Timetallet for hvornår kundens banner må startes med at blive vist

*Banneret´s starttid (minutter)
Minuttallet for hvornår kundens banner må startes med at blive vist

*Banneret´s sluttid (timer)
Timetallet for hvornår kundens banner slutter med at blive vist

*Banneret´s sluttid (minutter)
Minuttallet for hvornår banner slutter med at blive vist

Avatar billede klas Juniormester
18. december 2000 - 18:59 #23
Noget du vil af med ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:19 #24
Tja.. hvor mange point var det du have sat af?
Avatar billede klas Juniormester
19. december 2000 - 01:21 #25
var der en admin del hvor annoncør kan se statestik ?  vhis ja så en del  . 500 ?
Avatar billede klas Juniormester
19. december 2000 - 01:23 #26
btw.  hvilken database ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:40 #27
Access Database og Admin til dig, samt en side til kunden
Avatar billede klas Juniormester
19. december 2000 - 15:50 #28
ok - Den er godt nok i access hvilket jo har en begrænsning . .men jeg tror godt at jeg vil have den alligevel hvis du vil af med den
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 14:56 #29
Okey..
Ordner bare de point og en adresse
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 15:30 #30
hvor mange points? og er det min mail du spørger efter ?  klas@klas.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 15:34 #31
den kunne jeg naturligvis have set i din info ;o)

Kom med et bud på point..
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 15:35 #32
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 15:36 #33
k
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 15:38 #34
svar på dette - Så laver jeg et andet på 400. . er der forresten et sted jeg kan se det i aktion så jeg ikke \"køber katten i sækken\"  :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 15:47 #35
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 15:52 #36
Dam..  Har fået smidt den ellers så flotte side væk ;o(

Så har jeg kun den grunlæggende kode tilbage..

Hvad vil du se? kundernes side, banner siden eller admin side? ;o)
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 15:55 #37
Helst det hele :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 16:01 #38
klas> Nu bliver du krævende..

http://www.konkurrencenet.dk/banner.asp - bannerne

http://www.konkurrencenet.dk/login.html - Kundens login side \"ingen grafik overhoved\"

klas

http://www.konkurrencenet.dk/login.html - så er det jo oxo admin

julemand

Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 16:07 #39
Sorry  ;o)  men du klarede det jo flot - Så jeg opretter lige et spørgsmål mere til 400 points + de 100 i dette = 500 ok ?
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 16:08 #40
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 16:14 #41
takker..
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 16:18 #42
Så bare smid det på klas@klas.dk
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. december 2000 - 16:20 #43
Det skal faktisk til op på eksperten, med et links... Sådan er reglerne, for eksperten, desværre... Har sku selv mistede en masse point... på dette....
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. december 2000 - 16:20 #44
eller også så kan du smide det til dalbjerg@mosegris.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 16:22 #45
dalbjerg> Sådan er reglerne ikke ;o)
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 16:24 #46
Hvordan kan man miste points på det ?

Og Skal han poste alle filerne enkeltvis eller hvordan ? og hvad så med database og billede filer ?

HVorfor skal han sende det til dig hvis han ikke poster det på eksperten ?  ¨så føler du dig ikke snydt eller
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. december 2000 - 16:25 #47
Bacardil :)

Kommentar fra andreas_admin
06/12 2000 15:01:04    Viden på Eksperten skal være tilgængelig for alle deltagende, men jeg tilråder at ingen brugere \"videresælger\" som ikke er deres eget for point. De vil blive slettet !

http://www.eksperten.dk/spm/36805 - Kig selv efter hvis du ikke tro hvad jeg skriver
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. december 2000 - 16:27 #48
Jeg havde lavet et sms, script, som kunne sende igennem besked.dk... Og der fik jeg denne kommentar, til... Så hvis ikke også dette skal, så jeg kan virkeligt ikke se, hvorfor mit skulle den gang...

Dengang, var der ca. 20 andre, som sikkert gerne vil havde givet 500 points, for samme sript...
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 16:27 #49
;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 16:29 #50
dalbjerg> Hvor finder man så idag koden til det script?
Avatar billede klas Juniormester
20. december 2000 - 16:31 #51
WEll . . Jeg fatter så ikke hvorfor du gav dit script væk . . Det er da klart at hvis man har et eller andet man har lavet. fx. et sms script, så vil man ikke have det ud på 400 hjemmesider, uden at få et eller andet for det . . Jeg har engang forslået at de skullelave et eller andet hvor man kunne betale points for diverse scripts . .men det er ikke kommet . .
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. december 2000 - 16:32 #52
http://www.eksperten.dk/spm/36805 lige her... Virker dog ikke længer da netdata.nu er lukket...
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 16:33 #53
dal> Jubii sikke en effekt det script havde ;o)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. december 2000 - 16:34 #54
tjaaa. det virkede dengang... Det er mere princippet i at scriptet skal være tilgældigt for alle..
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 16:38 #55
dal> Ja det princip har jeg også fået lige nu, så ved ikke om jeg sender den...  tjeck mail på  søndag og se om du har fået en julegave ;o)