Avatar billede jenz Nybegynder
17. december 2000 - 17:05 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg få den fulde version af flash 4 eller 5 gratis

på hvilken hjemmeside kan jeg få den fulde version af flash 4 eller 5 gratis og det skal ikke være en trial version
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 17:07 #1
Du må ikke oprette spørgsmål hvor du søger warez og lignende! Luk spørgsmålet ved at svare selv og acceptere!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 17:07 #2
Køb den men det er ikke gratis.... du efterlyser forhåbentlig ikke en ULOVLIG version?
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 17:08 #3
tommyf : Tror jeg nu han gør! :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 17:17 #4
Parazite>>> HVAAA\' ska\' du ha\' tæsk? Sidde/stå der og være kriminel lige op i mit åbne ansigt?

(selcom overstående sætning kan virker som noget du før har høret fra \"Hva\' snakker du om?\" ... er det bare noget du bilder dig ind)
Avatar billede littlep Nybegynder
17. december 2000 - 17:20 #5
lål
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 17:20 #6
tommyf : Åh ja, slå mig i min bare numse, og kald mig tyske bynavne mens du spytter på en tom colaflaske!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 17:26 #7
Det er meget muligt, men du lugter af isbjørnepis.
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 17:31 #8
Du ligner en lort Andreas har lavet!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 17:42 #9
Bytte, bytte købmand kan ikke bytte tilbage igen.
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 17:45 #10
Oh yeah? Bend over, så skal du fandeme få, lede støder! :o)

.oO(He, han spammer vores eksperten, vi spammer hans mailbox! :o) )
Avatar billede mmp Nybegynder
17. december 2000 - 17:48 #11
UHA - den slags spørgsmål hører ikke hjemme her.
Avatar billede mmp Nybegynder
17. december 2000 - 17:54 #12
Må jeg stille dig et forslag? - giv mig din email adresse...
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 17:56 #13
Bend over and feel how a pumpgun fired up in your ass feels like
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 17:57 #14
mmp : Stop nu bare! Vi skal ikke hjælpe hans slags, da der så bare kommer flere og flere!

Desuden skal du poste løsningen til alle eksperten-brugere, hvis han accepterer dit svar, og hvordan vil du gøre det, når du ikke må henvise til warez-sites?

Hvis eksperten bliver kendt som et sted hvor man nemt kan få svar på sine warez-spørgsmål, så risikerer vi at de indfører en meget strammere politik, og det er vist ikke i alles interesse.

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 17:58 #15
tommyf : Uh! NU tænder du mig!
Avatar billede mmp Nybegynder
17. december 2000 - 18:02 #16
Svaret har jeg faktisk givet her. Nemlig den slags spørgsmål stiller man ikke på eksperten.
Forslaget er af en anden karakter - som ikke har noget med warez eller andet futtelihut at gøre.
Eksperten skal overhovedet ikke bruges til den slags. Og jeg skal ikke have hans point. Så skal det være fordi, han vil give mig points for det svar, jeg har givet.
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 18:05 #17
Hvordan vil du give ham en gratis version uden at gøre brug af warez eller andre \'ulovlige\' ting?

Men er glad for at vi har samme indstilling! :o)
Avatar billede mmp Nybegynder
17. december 2000 - 18:09 #18
Det er jo det. En gratis version kan man jo ikke få nogen steder - så jeg vil bare stille ham et forslag. Og det skal slet ikke foregå her....
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 18:11 #19
Nææ, du har ikke løst hans spørgsmål dermed ikke nogle points?!
Avatar billede mmp Nybegynder
17. december 2000 - 18:16 #20
Jamen - vi er noget så dejligt enige. Man kan simpelthen ikke løse hans problem her på eksperten og dermed ikke få et eneste point, hvis der ikke er løsning og hvis løsningen slet ikke findes her på eksperten. Og jeg har ikke en løsning.
Kun et forslag - som er uden ekspertpointværdi.
Avatar billede jenz Nybegynder
18. december 2000 - 19:44 #21
Hallo jeg mente ikke en ulovlig version men en demo der holder evigt
Avatar billede jenz Nybegynder
18. december 2000 - 19:45 #22
Hallo jeg mente ikke en ulovlig version men en demo der holder evigt
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. december 2000 - 22:20 #23
Demoer der holder evigt/warez hvad er forskellen?