Avatar billede lydia Nybegynder
19. august 2003 - 09:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

all mine poster i formularen er forsvundet

Jeg kan lige pludslig ikke mere se mine poster i formularen . De ligger alle i tabellen. hvordan kan jeg trække dem tilbag i formularen.
Når jeg skriver nye poster ind i formulare kan jeg se dem der intil jeg lukker Access. Jeg må have trykket på en forkert knap. Håber nogen kan hjælpe. hilsen Lydia
Avatar billede mugs Novice
19. august 2003 - 09:33 #1
Er posterne i din forespørgsel?
Avatar billede henrik13 Nybegynder
19. august 2003 - 09:36 #2
Du må havde sletted noget. Opret din formular , ud fra din tabel igen.
Avatar billede lydia Nybegynder
19. august 2003 - 09:46 #3
Når jeg opretter en ny formular fra tabellen, har jeg jo ikke mere mit flotte design, som jeg har brugt "timer" på.!?!
Avatar billede lydia Nybegynder
19. august 2003 - 09:55 #4
hvorfor skal jeg have posterne i en forspørgelse? Jeg taster dem ind i formulare, og så lægger die sig selv i tabellen. Indtil for en uge siden fungerede det fint. Når jeg skriver nye poster ind fortsæter de også med deres id-nr. Jeg kan bar ikke se de gamle poster.
Avatar billede mugs Novice
19. august 2003 - 10:01 #5
Enig i at henrik13's forslag ikke er optimalt. Posterne er der jo.

lydia > Du behøver heller ikke at have en forespørgelse som grundlag for din formular, men havde du det, kunne en fejl være, at du havde indsat et kriterie og der nu ikke er poster der opfylder kriteriet.

Prøv at se på formularens egenskaber om der er ændret noget.
Avatar billede lydia Nybegynder
19. august 2003 - 10:40 #6
Der kan jeg ikke rigtig se noget.
Når jeg skriver en post ind og tykker på opdaterer så forsvinder de også fra formularen, men ligger i tabellen.???? Kan fejlen ligge der, at jeg ikke har gemt posterne i formularen? Det troede jeg Access gør automatisk.
Avatar billede mugs Novice
19. august 2003 - 10:45 #7
Fejlen ligger ganske givet i formularen. En formular kan ikke gemme poster kun tabeller kan.

Kan du evt. sende databasen til:

mugs@mail.dk
Avatar billede ulreck Nybegynder
19. august 2003 - 10:53 #8
Har du måske sat en filter? Du kan se efter om filter knappen (en tragt) i værktøjslinien er trykket ind.
Avatar billede lydia Nybegynder
19. august 2003 - 11:00 #9
den er slet ikke aktiv
Avatar billede mugs Novice
19. august 2003 - 11:11 #10
Db modtaget og returneret. Formularens egenskab Dataindtastning er ændret fra Ja til Nej.
Avatar billede lydia Nybegynder
19. august 2003 - 11:14 #11
tak skal du have :o)
Avatar billede mugs Novice
19. august 2003 - 11:15 #12
Selv tak ;o)