Avatar billede ja_ Nybegynder
18. august 2003 - 21:47 Der er 2 kommentarer

Script der kan genstarte computeren.

Jeg er ved at lave et website der skal være min baggrund på min comp ... Har lavet sårn at jeg bare skal trykke på en lille submit knap for at f.eks. logge ind på mit phpMyAdmin(uden at skulle til at skrive den sindsyge kode) osv. Jeg har så også lavet en baggrund der selv skifter random hver gang jeg starter min comp .. Men anyways .. Til det store spørgsmål:

Finder der et script, eller kan man lave et, der genstarter computeren man kør på.. Og ja jeg ved godt at der er et eller andet jeg ikke kan huske med at man kan lave en genvej til rundll tingen også noget med nogen syre paramenter så comp'en lukker.. men .. ehm ... Web baseret script .. Håber nogen kan hjælpe :O
Avatar billede ja_ Nybegynder
21. august 2003 - 23:09 #1
svar dog .. nogen? :)
Avatar billede yakuza22 Nybegynder
22. august 2003 - 09:28 #2
Hej.. her er denne sige du søger. http://chagdali.free.fr/dcs/RunDll.htm
det du søger er nok denne streng:  RUNDLL.EXE user,ExitWindowsExec

denne side forklarer hvordan du gør: http://www.phpbuilder.com/mail/php-general/2001101/1730.php

eksempel:
<?
    $cmdline = "c:\rundll32 kernal32.dll,GetFileVersion()
C:\Progs\myfunction.dll";

    exec($cmdline, $result);

    print($result[0]);
?>

håber du får det til at virke.