Avatar billede adh88 Nybegynder
18. august 2003 - 18:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Popup-killer!

Jeg har prøvet at finde en god popupkiller, men uden held.
Nogle var ret gode lige indtil jeg opdagede den også blockede de vinduer jeg selv åbnede....
F.eks. når jeg klikkede på et link, blockede popup-killeren vinduet.....
Så mit spm er så, og der er nogen af jer eksperter som kender en god popupkiller som IKKE gør det samme!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
18. august 2003 - 18:29 #1
søg efter "puksetup.exe" på google.com... Den bruger jeg selv og den virker udmærket :o)
Avatar billede cdc Novice
18. august 2003 - 18:29 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. august 2003 - 18:30 #3
du skal have to ting, en popup killer, den kan du finde her

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=popup+killer&tg=dl-2001&search=+Go%21+

Og så ad aware eller spybot fra www.spywarefri.dk, der skal installeres og scannes med jævnligt
Avatar billede peleiden Nybegynder
18. august 2003 - 18:31 #4
jeg har haft samme problem med at finde en ordentlig popupstopper.
Mit råd er at installere Mozillas browser Firebird, som har indbygget popupstopper.

Derudover er det en hurtig og stabil browser.
hent den på http://www.mozilla.org/
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 18:36 #5
For at vinduerne ikke skal lukke ned når det er nogen du selv klikker på, så skal du holde enten shift eller ctrl nede mens du klikker - Det står vist også i programmet
Avatar billede fangel Nybegynder
18. august 2003 - 18:37 #6
Mozilla i sig selv har også indbygget pop-up stoper - den er bare ikke slået til som standard!

Morten
- waiting for software to sync Sunbird (Mozilla Calender) with Pocket PC
Avatar billede tommyv Nybegynder
18. august 2003 - 19:03 #7
Kig på Googles nye Toolbar. Den findes kun i Beta-version endnu, men den virker :-)
Avatar billede tommyv Nybegynder
18. august 2003 - 19:07 #8
Du kan finde den her: http://toolbar.google.com/install
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. august 2003 - 00:28 #9
Den nye toolbar fra google er faktisk udkommet i 2.0 Hvis du vælger at hente den på Engelsk får du denne blocker med i købet. Men vigtig at du vælger Engelsk i stedet for Dansk for her er den endnu ikke kommet med.

Du kan også hente Guard IE den er fantastisk effektiv, men som du også har bemærket vil den også stoppe dig selv. Der er der bare en løsning på i denne stopper, idet du bare skal trykke på Ctrl + Shift klik på dit link og så går den igennem alligevel. Du kan finde et link til den på http://www.spywarefri.dk under værktøjer.