Avatar billede levditliv Nybegynder
18. august 2003 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd skratter

Hej!

Jeg har lige skiftet computer, hvor jeg har overført mit gamle lydkort. Når jeg afspiller musik på den nye computer skratter det, ikke vildt meget men lidt. Hvordan kan det være at lydkortet ikke fungere optimalt?. Den gamle computer kørte med XP og ligeledes den nye. Jeg har prøvet de råd omkring skrue ned for volumen...hjælper ikke. Endvidere har jeg prøvet med et andet lydkort hvilket også skratter...

På forhånd tak!
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
18. august 2003 - 16:12 #1
Hvilket grafikkort har du?? (Ved godt det lyder skørt, men hos mig var det faktisk det der var galt)
Avatar billede anders-s Nybegynder
18. august 2003 - 16:59 #2
dobbelklik på lyd ikonet nede i højre hjørne--> Under 3D-Dybde går du ind under Avanceret og slår stereo 3D Enchancement til, Prøv så at spille musik. Hvis det er det samme går du ind og slår det fra igen. Så skulle det helst virke. :)

Anders-S
Avatar billede levditliv Nybegynder
18. august 2003 - 21:48 #3
grafik-kortet er: S3 Graphics Inc. Prosavage, 32MB

Andgående dette 3d-dybde tror jeg ikke det findes på min computer. Kan ikke finde det inde i lydegenskaber under kontrolpanelet
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
18. august 2003 - 23:25 #4
Er det et ASUS motherboard?