Avatar billede lotte_holm Nybegynder
18. august 2003 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Efterlysning - jeg søger efter VIZ kurser

hej,
jeg efterlyser seriøse kursusudbydere af 3D viz?!

lotten :)
Avatar billede olemunk Nybegynder
18. august 2003 - 16:40 #1
Københavns Kommunes Dag- og Aftenskole: www.kka.dk
TeamVision: www.teamvision.dk.
-Jeg har fået undervisning begge steder og vil anbefale begge.
Ole
Avatar billede -laban- Nybegynder
18. august 2003 - 17:07 #2
www.3d-vision.dk som også er et produktions hus der laver spil og visualiseringer til arktitekter samt undervisning. :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. august 2003 - 12:54 #3
Hvis du kan nøjes med en bog så er der lige udkommet en på dansk, fra forlaget uhrskov.  Hvis du er nybegynder og inden for byggebranchen eller bare vil lærer det er den okay.

Ellers lan du sagtens bruge matriale til 3dsmax, da programmerne ligner hinanden en del.

Skal det være kurser kan jeg anbefale cadskolen.dk 3dsmax begynder kursus, koster dog lidt, men det giver et okay indblik i programmet.  Det er foresten fjernundervisning. :)
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
30. oktober 2003 - 10:36 #4
olemunk og -laban- >> kan I ikke lige oprette et svar?

lotten :)
Avatar billede -laban- Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:58 #5
Håber du fandt ud af det Lotten. :)

Laban :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:08 #6
Med den tid der er gået må hun næsten være aut. Viz bruger :P
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
24. februar 2004 - 14:10 #7
bedre sent end aldrig ;)