Avatar billede epson Nybegynder
18. august 2003 - 14:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

driver til "Bilka-diga-cam

min cd-rom til mit digi-kamara er blevet væk, det program som sørger for forbindelse med kamera og Pc.
jeg bruger win 98. og kameraet er et dantax 3300z3  fra dantax-radio.dk.
er der nogen der kender en kilde hvorfra jeg kan download dette program?
Det er selvføglig mulighed for at spørge dantax selv, men erfaring siger dette tager lang tid, så hvis en med et kamera ala` dantax, medion el. den tyske udgave: tror den hedder syntex el. ligende vil jeg blive glad!!!!!!!!
Avatar billede the_collector Novice
18. august 2003 - 15:18 #1
Det behøver ikke at tage lang tid at få det tilsendt. Det kommer an på firmaet kundeservice. Du kan ikke være sikker på at programmerne der følger med de andre udgaver (medion mfl.) er de samme. Hvis ikke Dantax selv eller producenten har lagt programmet til download, eller de har givet tilladelse til det, så er det ulovligt at hente programmet på denne vis.
Avatar billede renegademaster Nybegynder
18. august 2003 - 15:22 #2
jeg ville skrive til ham her...
dave.mcclymont@jenoptikcamera.com
det er et "jenoptik" camera...
prøv at søg på google efter jenoptik 3300 z3... er det det camera?
Avatar billede renegademaster Nybegynder
18. august 2003 - 15:24 #3
http://www.nomatica.com/photo/jd3300NL.htm
http://www.jenimage.com/index.php/213/1
havde lige et link sry... så behøver du ikke at søge...
Avatar billede epson Nybegynder
18. august 2003 - 15:29 #4
kan ikke få det til at virke, der er jo ikke et download program?
Avatar billede epson Nybegynder
18. august 2003 - 15:31 #5
har prøvet google med jenoptik 3300z3 og får 5 sider , de 3 på russisk el.lign.
Avatar billede epson Nybegynder
18. august 2003 - 15:33 #6
og det er ikke brugbart, hvis en el. anden havde samme cd-rom og vil sende til mig?
Avatar billede the_collector Novice
18. august 2003 - 15:38 #7
Så skal du først spørge om lov hos Dantax, da cd'en er beskyttet af ophavsretsloven.
Avatar billede epson Nybegynder
18. august 2003 - 15:44 #8
ophavsretten er vel det samme, da man vel bruger samme program og man har den rette kode?
Avatar billede the_collector Novice
18. august 2003 - 15:47 #9
Niks, den går på selve mediet. Hvis du får en kopi af en anden, så er det en piratkopi, selvom du oprindeligt har haft den originale cd. Kun hvis du får lov af Dantax, så må du få en kopi af en anden.
Avatar billede epson Nybegynder
18. august 2003 - 15:52 #10
jeg må spørge dantax