Avatar billede michael_007 Nybegynder
18. august 2003 - 12:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk genstart af nedlukket program.

Er der nogen der ved om det er muligt at få Windows XP Pro til at automatisk genstarte en program hvis det laver en ulovlig fejl. Jeg har et program som en gang imellem begår en ulovlig handling, hvorefter beskeden "vil du sende en fejl rapport til MS".

Findes der et program eller en måde som tvinger WinXP til at automatisk klikke nej til beskeden og derefter genstarte programmet og hele tiden holde øje om det kører.

På forhånd tak.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2003 - 12:55 #1
For at forhindre error-reporting:
http://www.jsiinc.com/SUBL/tip5500/rh5541.htm

Mht automatisk genstart af programmet, kan jeg kun tænke mig noget med en batchfil, der kører i en løkke:

Noget i denne retning:

test.bat
:start
notepad
goto start
ovenstående vil blive ved med at starte en ny notepad, hvergang du lukker den foregående.
Avatar billede michael_007 Nybegynder
18. august 2003 - 13:44 #2
Kan man sætte et delay på den løkke så den f.eks venter med at kører en ny omgang hver, lad os sige 2. time?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2003 - 14:16 #3
Du misforstår.
Den står simpelthen og venter på at programmet afsluttes eller går ned, og først da starter den programmet igen. Så den vil aldrig starte flere udgaver af det pgl program.
Avatar billede michael_007 Nybegynder
18. august 2003 - 15:12 #4
Så hvis jeg slår error-reporting fra og sætter sådan en løkke op så burde det hele virke?

Mange tak for det jeg vil prøve.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2003 - 15:22 #5
Takker for point :-)