Avatar billede kag Nybegynder
18. august 2003 - 11:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program til antivirus?

Jeg skal forsøge at beskytte en privat computer mod virus.

Jeg vil gerne installere et program, som automatisk kan opdatere, når der tændes for computeren. (Computeren er tilknyttet med ADSL)

Samtidig skal jeg være sikker på, at produktet er så stort at det følger med i alle nye vira?

Hvad skal jeg vælge?
Avatar billede ohmish Nybegynder
18. august 2003 - 11:43 #1
Norton Antivirus er noget af det bedste / mest anerkendte.
Avatar billede peet-49 Novice
18. august 2003 - 11:43 #2
Mit bud Panda.
Avatar billede anje Nybegynder
18. august 2003 - 11:44 #3
Panda titanium (det opdaterer automatisk når du er på nettet)
Avatar billede yeti Nybegynder
18. august 2003 - 11:44 #4
Hvis du vil betale er der fx McAfee, Norton Antivirus eller Trends Pccilin at vælge imellen. Jeg har selv bedst erfaringer med McAfee og Pccilin, men der er mange andre der er gladest for Norton.

Hvis du derimod er på jagt efter et gratis program kan du tjekke www.free-av.com eller www.spywarefri.dk hvor du kan finde en side med links til forskellige antivirus firmaer.
Avatar billede anje Nybegynder
18. august 2003 - 11:47 #5
Iøvrigt er Panda langt det billigste http://www.tryus.dk/start.asp
Avatar billede kag Nybegynder
18. august 2003 - 12:18 #6
Hvordan får jeg fat på Norton?
Avatar billede c-holst Novice
18. august 2003 - 12:26 #7
Nogen holdninger til AVG gratis av-program.

gerne nogen der dokumenteres med fakta.
Jeg synes ofte man støder på meget bombastiske udmeldinger her på E!, om at det og det scodder, noget andet er noget lort og det tredje skulle tage sig sammen og opgradere oftere
naturligvis uden nogen form for fakta

det mener jeg nemt kan få en nybegynder til at holde sig fra at vælge fx norton, som ofte står for skud

Jeg ved at Brugeren "perhaps" for nylig udtrykte at han så frem til releaset et nyt program, men nu kan jeg ikke finde tråden igen
Avatar billede yeti Nybegynder
18. august 2003 - 12:29 #8
Du finder Norton på siden:

http://www.symantec.com/
Avatar billede yeti Nybegynder
18. august 2003 - 12:58 #9
Takker (-:þ
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. august 2003 - 13:06 #10
c-holst> Det har du ret i. Gladiator var en scanner jeg så meget hen til, men nu ser det ud til at den stille afgår ved døden pga pengemangel. Det er så synd og ærgerligt når nu de unge konstruktører havde fundet et nyt koncept som så meget lovende ud. Desværre nåede Gladiator aldrig over beta-stadiet.
Avatar billede ohmish Nybegynder
18. august 2003 - 13:36 #11
alternativ pointfordeling?