Avatar billede unknown_someone Juniormester
18. august 2003 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bærbar til maks 10k

Hey

Et meget stillet spm, men man kan jo aldrig være for sikker (:

Jeg skal ud og have købt en bærbar og har til det formål ca. 10.000 - men hvad skal det være? Jeg er ligeglad med programmer og styresystem - bare maskinen er i orden. Da den helst ikke skal forældes alt for hurtigt er der et par krav;

- helst 512 MB ram
- helst mobile processor (men ikke et krav)
- gerne over 14" (widescreen kunne være fedt, men der skulle man have været hurtigt i føtex i sidste uge)
- ikke alt for lille grafikkort (hvad performance-mæssige forskelle er der på shared og ikke shared grafik?)
- LAN (evt også gerne trådløst)
- combo-drev
- tv-out

Det er ikke noget der haster, så hvis der er nogle der har kendskab til at godt tilbud om nogle uger kan det også bruges

Det fedeste ville være hvis nogle kendte nogle føtex'er omkring Kbh der havde nogle tilbage af sidste uges tilbud.

P.S. kender godt edbpriser, men syntes det er en jungle at lede der, og jeg ved at tilbud fra dagligvareforretning og lign ikke kommer med deri.

Glæder mig til at se lidt forslag :)
Avatar billede soloboy Nybegynder
18. august 2003 - 13:30 #2
Gå ind på dell's hjemmeside, der kan du skrader syg din bærbar, og sammenligne priser
LINK:
http://www.euro.dell.com/countries/dk/dan/dhs/products/line_notebooks.htm

/Mads
Avatar billede vango Nybegynder
18. august 2003 - 15:39 #3
Prøv lige at kigge på denne her http://www.pcmobil.dk/
Avatar billede unknown_someone Juniormester
22. august 2003 - 21:15 #4
der skete det utrolige at jeg faktisk fandt en Føtes med en enkelt bærbar tilbage - så den købte jeg :)
Avatar billede vango Nybegynder
25. august 2003 - 08:10 #5
Jamen tillykke med det, så :-)