Avatar billede deaz Nybegynder
17. december 2000 - 12:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Låste felter

Jeg skal bruge et lille javascript hvor man har et felt og hvor brugeren ikke skal kunne ændre denne tekst altså et låst felt.

En der ved hvilken kode til det... jeg ved det findes... jeg  kan bare ikke finde koden igen.. på nettet.

Hilsen Deaz
Avatar billede madsbrunn Nybegynder
17. december 2000 - 12:41 #1
mener du <input type=\"text\" disabled>

Ellers bliver du nødt til at være lidt mere præcis.

mvh Mads
Avatar billede deaz Nybegynder
17. december 2000 - 12:57 #2
Nej jeg mener et felt hvor der står noget og man ikke kan rette i det... altså LÅST
Avatar billede deaz Nybegynder
17. december 2000 - 12:58 #3
Et felt alle kan se men ingen kan rette i det kun den som har hjemmeside og som kan rette i det når han ligger siden ud.... arrgghh jeg håber du fårstår hvad jeg mener..
Avatar billede deaz Nybegynder
17. december 2000 - 13:00 #4
glem det jeg har fundet en løsning.
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 14:48 #5
Må jeg ik se løsningen ??
Avatar billede deaz Nybegynder
17. december 2000 - 16:17 #6
Jeg skulle skrive en txtfil ud i et felt... som andre ikke kunne rette i men jeg tænkte jeg ligeså godt bare kunne skrive den ud , uden for en box... Response.write(f1.readall)

- Deaz