Avatar billede daniel21 Nybegynder
18. august 2003 - 09:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Photoshop lukker pludselig ned??

Hej.

Jeg har photoshop 7.0 som jeg bruger meget i mit arbejde.
Når jeg starter programmet op så loader den de forskellige ting og viser startbilledet, men når den er færdig med at loade så lukker den programmet ned?? Jeg har prøvet at geninstallere og jeg har ingen virus.

Håber virkelig nogen kan hjælpe.

PÅ forhånd tak

Daniel
Avatar billede k-b-n Nybegynder
18. august 2003 - 09:59 #1
Det har jeg også prøvet før..prøv at installere det igen..det gjorde jeg...
Avatar billede daniel21 Nybegynder
18. august 2003 - 10:04 #2
glemte at skrive at jeg har prøvet at geninstallere, det hjalp IKKE!
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 10:05 #3
Prøv at opdatere windows:

I menuen: Help - updates
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 10:06 #4
MENER opdatere Photoshop :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. august 2003 - 10:07 #5
http://www.adobe.com/products/photoshop/update.html  Der er opdateringen.

Jeg hart aldrig hørt det før dette problem, men der sker jo underlige ting nogle gange.
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 10:08 #6
Prøv at se deres hjælp - hvis andet ikke hjælper:
http://www.adobe.com/support/products/photoshop.html
Avatar billede hcma Novice
18. august 2003 - 10:09 #7
Da du jo allerede har prøvet at geninstallere PS uden held, kan det være at det er en eller anden fil i Windows det er galt med, så det er måske værd at lave en scanning/reparation for ødelagte og korrupte windowsfiler.
Kør -> sfc /scannow  (husk mellemrum efter sfc) og hav din WinXP-cd klar i drevet.  Og så derefter uninstalle og re-installe PS7.0
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
18. august 2003 - 10:36 #8
Du har ikke andre installationer af Photoshop med det samme serienummer på dit lokalnet vel? Photoshop har på Mac en lusket funktion der tester for dette og pænt lukker Photoshop ned hvis der er for mange med samme licenc igang.
Avatar billede dytti Novice
18. august 2003 - 11:45 #9
Jeg har før haft problemet med andre progs, og afhjulpet det ved at rense registreringsdatabasen med "System Mechanic" fra www.iolo.com
Avatar billede daniel21 Nybegynder
02. september 2003 - 01:07 #10
l
Avatar billede hcma Novice
02. september 2003 - 12:22 #11
daniel21>>> bare af ren nysgerrighed: hvordan løste du problemet??
Det kunne jo være at andre sad med samme problem og gerne ville have en vejledning.
Avatar billede color Nybegynder
22. december 2003 - 14:15 #12
I PS 7.0
Slet filen: Adobe Photoshop 7.0 Prefs. - Du finder den her:
--------------------------------------------------------

Mac OS X: Users> [username]> Library> Preferences> Adobe Photoshop 7.0 Settings

Mac OS 9: System Folder> Preferences> Adobe Photoshop 7.0 Settings

Windows XP and Windows 2000: Documents and Settings\<username>\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings

Windows NT: WinNT\profiles\<username>\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7 Settings

Windows 98: Windows\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7 Settings