Avatar billede ro Nybegynder
18. august 2003 - 08:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man installere XP oveni Win98 fra restore CD?

Jeg har en Compaq Pressario 7450 computer med Windows 98 - installeret fra en restore CD. Kan man installere Windows XP oveni Windows 98 uden at det giver problemer?
Avatar billede riversen Nybegynder
18. august 2003 - 08:23 #1
jeg vil foreslå du laver en formatering
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2003 - 09:04 #2
Enig med ovenstående, Det giver det bedste resultat, men du kan opgradere fra windows 98, og være heldig at det hele spiller første gang. I den henseende er der ingen forskel på en nyinstallation og en opgradering. Det kan være du skal ud at downloade drivere. Her er siden med Compaq's drivere til din maskine : http://www29.compaq.com/falco/sp_result.asp?Model=3293&
Avatar billede ro Nybegynder
18. august 2003 - 18:11 #3
Tak til jeg begge to.
Jeg ved ikke, om man kan fordele pointene, jeg må se, om det kan lade sig gøre :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2003 - 18:41 #4
Måden du gør det på, er at bede os begge lægge et svar. Derefter kan du trykke på Avanceret og fordele pointene.

Det er for sent nu hvor du har accepteret dit eget svar, men du kan selvfølgelig oprette et nyt 30 points spørgsmål, med titlen :

Point til Riversen og Tonny Brandt
og teksten:
Point fra http://www.eksperten.dk/spm/388897

Det kan vi så lægge vores svar i.
Avatar billede ro Nybegynder
18. august 2003 - 18:51 #5
Hej Tonny Brandt og Riversen.
Jeg har oprettet spørgsmålet som foreslået:
http://www.eksperten.dk/spm/389191
håber jeg får det gjort rigtigt, når I har svaret.