Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:03 Der er 40 kommentarer og
2 løsninger

Mangler et 88x31 banner

Nu hvor vi andre et fuldt optaget med at kode, kunne det jo være rart hvis der var en der gad at lave et lille banner.

Der skal stå 'Optaget hos PHPlink.dk' - Uden eller med animation, det er ligemeget.

Det skal bare være let at læse, og der skal være en sort streg rundt i kanten.
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 01:06 #1
Er der nogen speciel grund til at du synes dette spørgsmål skulle oprettes 4 gange? Du er naturligvis opmærksom på, at du netop har genereret ca. 4000 mails, ikke?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 01:07 #2
Og, for at det ikke skal være løgn, så lykkedes det dig at placere spørgsmålet i en forkert kategori.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:07 #3
4000 mails? tror jeg ikke, eftersom spørgsmålene blev lukket.
De lå vidst i den forkerte kategori
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 01:08 #4
Hver gang du opretter et spørgsmål, sendes der en e-mail til alle brugere tilmeldt den enkelte kategori. 4000 er vist ikke skudt helt forbi.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:09 #5
fint så kan de da se det
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 01:11 #6
*suk* Med den opførsel skal du nok nå langt.

Betragt dette som første advarsel. Tag dig "lidt" længere tid til at overveje dit kategori-valg for fremtiden.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:15 #7
Gå du bare videre og leg lille politimand - Faktisk er det dig der skal ha en advarsel for at ødelægge et spørgsmål.

Men hey, det tager jo kun 2 minutter at lave en ny bruger - Og jo jeg kender alle jeres små tricks så i kan se hvilket navn jeg tidligere har brugt.
Jeg ryster ligeom ikke i bukserne over dine tamme trusler
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 01:18 #8
"Men hey, det tager jo kun 2 minutter at lave en ny bruger"
og det tager mig ca. 2 sekunder at deaktivere den igen.

"- Og jo jeg kender alle jeres små tricks så i kan se hvilket navn jeg tidligere har brugt."
Godt for dig.

"Jeg ryster ligeom ikke i bukserne over dine tamme trusler"
Det var såmænd heller ikke planen. Jeg havde dog håbet du havde en smule mere respekt for sitet og dets brugere.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:21 #9
Det har jeg såmænd også, ellers ville jeg jo bare lade de spørgsmål være åbne.
Det var egentlig kun fordi at jeg kunne se at de ikke kom ud på forsiden, så derfor troede jeg det var en fejl, og oprettede dem igen.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:21 #10
- i en anden kategori
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:22 #11
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 01:22 #12
Avatar billede osaka_san Nybegynder
18. august 2003 - 01:23 #13
Slots_norton> Hvorfor så teenagerebelsk?.. Du oprettede flere spørgsmål og skrev i en forkerte kategori. Det må man ikke ifølge ekspertens regler som du jo fint kan læse. Normality giver dig en irettesetelse og straks begynder du at opføre dig som en forsmået teenager der ikke må være ude til efter 23:00.

Det kan det godt være det er mig der er blevet gammel og grå, men hvori ligger det fede sådan rent personligt at forsøge at råbe "politivold" efter folk der ganske frivilligt bare prøver at håndtere et sites regler? Et site der spøjst nok ganske gratis hjælper dig med dine problemer.

Det næste bliver vel at du påkalder dig ytringsfrihed fordi du bliver deaktiveret for at være flabet?

Opfør dig dog bare en lille smule anstændigt så kan det være du også kan se dig i spejlet i morgen uden at få en grim smag i munden eller føle dig forulempet af "det etablerede system".

Det er ikke sejt at være rebelsk bare for at være det... det er ynkeligt.

/Just my 2 cents

Ha' en god aften.
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:26 #14
miss-q er den sejeste :)
Mit banner er bare noget begynder pis :P
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:26 #15
yes det var en fejl, sorry.

Armena, miss-q -> Super! :) Ikke så tosset igen, men armena, lidt blåt kunne ikke være dårligt, kan nemlig ikke li den grønne farve
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 01:27 #16
Der er da blikfang i din armena - fin *S*
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:28 #17
kan faktisk ikke li' grønt generalt :)
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 01:28 #18
Skal jeg fjerne min grønne? *G*
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:32 #19
hov den gule kan jeg godt li' miss-q , få den lige til at holde op med at skifte farve :)
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 01:35 #20
Jeps...
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:35 #21
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:35 #22
jeg skifter fra til blå :)
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:37 #23
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:38 #24
nice armena
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:38 #25
Er glad for at du kan lide det :-)
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:43 #26
I må da gerne lave flere :))
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 01:43 #27
Skal i seng nu *S*
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:44 #28
æv. skulle jeg egentlig også til ... skal jo op kl 4:15
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:45 #29
jeg skal ikke i seng :)
Bor nemlig i USA og her er klokken kun 19:46 :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
18. august 2003 - 01:46 #30
Hæ hæ armena *G*
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:46 #31
så lav da noget mere :) Jeg fatter nemlig hat af sådan noget grafik, kan ikke lave noget selv
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:50 #32
ok.. skal prøve, men jeg skal først lige på toilet :P
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 01:53 #33
Super! Vores grafiker har nemlig ikk tid til at lave de her bannere, han arbejder alt for hårdt på designet.

Så det i laver er super, bare det ik er grønt :D
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 01:54 #34
ok :)
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 02:12 #35
Vores lydman arbejder også hårdt på vores intro film (som kan downloades).
I kan høre en lidt sko version her: www.phplink.dk/temp/sound/PHPlink_alpha.mp3
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 02:12 #36
sko = skod
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 02:14 #37
www.alawork.dk/Eksperten/phplink.html <-- sådan lidt af hvert :)
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 02:16 #38
super!
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 02:20 #39
nok ?
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. august 2003 - 16:31 #40
yes, smid et svar så deler i lige lidt point.
Takker for hjælpen
Avatar billede armena Nybegynder
18. august 2003 - 20:02 #41
svar :)
Avatar billede armena Nybegynder
19. august 2003 - 04:33 #42
takker for points! :-) ER selv nybegynder til grafik!