Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
18. august 2003 - 00:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

At sætte Mac og TV sammen!

Jeg har tænkt mig at sætte min Macintosh (G4/OS X) sammen med mit TV, så jeg kan se mine dowloadede film på mit TV!

Hvad kræver det præcis? Jeg mener, at jeg skal have køb et kabel, som skal gå fra mit grafik kort (Geforce2MX) og op til Tv´et. Jeg er så i tvivl om hvillket slags kabel jeg skal købe, samt hvor i mit TV det skal sættes ind!

Kræver det andet udover et kabel?

Mvh
Rasmus
Avatar billede superboysen Nybegynder
18. august 2003 - 00:25 #1
er der tv out på dit grafikkort
Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
18. august 2003 - 00:31 #2
Hvordan er det lige jeg tjekker det???
Avatar billede superboysen Nybegynder
18. august 2003 - 00:33 #3
er der andre stik end det til monitoren bag på grafik kortet
Avatar billede superboysen Nybegynder
18. august 2003 - 00:38 #4
der skal være enten et s-vhs stik (5polet rundt stik) eller et composite video stik (det er som regel gult og samme type som man bruger til at forbinde hifi anlæg med)
Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
18. august 2003 - 00:39 #5
kræver det at jeg åbner min mac, for at kunne se det? (jeg er helt på bar bund på dette område)...
Avatar billede superboysen Nybegynder
18. august 2003 - 00:40 #6
hvis du ikke har tv-out skal du investere i et nyt grafikkort
Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
18. august 2003 - 00:44 #7
Okay. Ved du hvilket slags kabel jeg skal have købt?
Avatar billede superboysen Nybegynder
18. august 2003 - 00:44 #8
det tror jeg ikke, kender godtnok ikke noget til mac men går da udfra at det er det samme som på pc rent opbygningsmæssigt...
Avatar billede superboysen Nybegynder
18. august 2003 - 00:48 #9
Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
18. august 2003 - 00:48 #10
takker for hjælpen...