Avatar billede petersen_27 Nybegynder
17. august 2003 - 20:53 Der er 5 kommentarer

Win98 styresystem

Ved aktivering af "kontrolpanel" tager det ca. 30 sekunder inden dette åbnes. Det varer mindst lige så lang tid ved installation af software fra CDROM/DVD drev (Ingen reaktion i lige så lang tid inden indlæsning af softwaren påbegyndes). Det hjælper ikke at deaktivere/ aktivere "DMA" for CDROM drevet.
Avatar billede mullegris Nybegynder
17. august 2003 - 20:57 #1
ja jeg er sku da ikke helt sikker men hvis du har problemer med at åbne eller køre andre ting så lyder det som en RAM fejl se efter om der er presset helt i bund eller prøv med nogle andre RAM
Avatar billede nidyahou Praktikant
17. august 2003 - 21:13 #2
hvor hurtig er din computer og hvor meget af din cpu bruger du når du skal åbne, hvis du er over 50 % er det fordi din PC ikke er udrusted ordenligt, hvilket jeg iøvrigt ikke kan forestille mig det kan være en fejl i opsætning eller en fejl i disken hvis du har prøvet alt prøv at gå ned i en pc-kyndig butiks kæde og få dem til at kigge på det
Avatar billede peet-49 Novice
17. august 2003 - 21:29 #3
Gå i KØR skriv SFC og tryk på OK, ha`din win98 skive parat. Der skannes alle skjulte filer, det kan være du har nogle defekte/manglende DLLèr
Avatar billede petersen_27 Nybegynder
28. august 2003 - 22:02 #4
Tak for dit svar. Det var dog ikke løsningen. Den lå så sandelig i en manglende systemfil og problemet er elimineret.
Avatar billede peet-49 Novice
29. august 2003 - 08:48 #5
Så virkede min kommentar, det var da godt.