Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 15:57 Der er 33 kommentarer

TopMenu Kode

Hej, jeg er ved at lave en kode til en topnenu som i kan se here http://www.clanfiles.com/aa/

Men hvordan kan mand lave en som andre kan have på deres hjemmesider. ( copy - paste )
Avatar billede roenving Novice
17. august 2003 - 16:01 #1
Hvad mener du ?-)

Vil du have at din kode ligger lige til at kopiere ?-)
Avatar billede schaefner Juniormester
17. august 2003 - 16:01 #2
Det er vel bare at lægge den kode du selv bruger ud, så folk bare kan kopiere den.
Avatar billede roenving Novice
17. august 2003 - 16:03 #3
Hvis du skriver din kode på en side skal du bare udskifte alle < med &lt; så kan den læses og kopieres !-)
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:04 #4
det er jo bare det at så skal de update deres side hver gang der kommer en ny clan på den topmenu
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:04 #5
Første en lille ting synes du skal slette din download inden kl 20:00  du ved at AAO tager penge for 1,9 versionen og er har nok ikke interesse i at man kan downloade den andre steder gratis.

Jeg har et tæt samarbejde med nogle af admins på den officelle side og vil holde øje med din side fra nu af så bare en fejl mm så vil du blive sagsøgt !!

en anden ting er om du har fået lov til at kopiere den siteopsætning du bruge !?? hvis ja AF HVEM der er copyright på !!!

Svar venligst eller jeg bliver nød til at melde dig til AAO og de danske myndigheder.
hvis du ikke vil have det offentligt frem så kan du skrive på aero@delvis.dk og så kan vi klare det over mail !!

men den download er den vigtigste lige nu SLET DEN og den skal ikke bruges til download mere på nettet !!
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:10 #6
Den download er på all de store sider ( nvidia - http://aaotracker.hlsw.org og mange mere.

kopiere den siteopsætning du bruge ???? det er en MYPHPNUKE Theme, hvad er der med dig ????
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:16 #7
JA og AAO køre også retsager mod dem og tidligere kunne man vælge hvor man ville downloade filen men det kan man ikke mere:

http://ecommerce.americasarmy.com/product.asp?0=219&1=220&3=19

HVIS FILEN IKKE ER FJERNET, vil der bliver lavet en retsag mod dig.
Filen koster penge og vi regner med du imødekommer vor krav og sletter den fil inden kl 20
hvis du ikke gør dette skal jeg gøre dem opmærksom på at vi har alle deres oplysninger Svend Laue.
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:20 #8
ok så del. jeg den, men jeg bliver nu nød til at contact AA, den er ikke på siden :)
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:21 #9
tak får din hælp, men det kunne de da nok skrive på deres side,
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:23 #10
Det er du velkommen til at skriv endelig at SPAAOSNIP har taget dig så ved de hvem der er tale om ;)
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:24 #11
OG de skriver det men nogle har så betalt for den version men så lader de andre DL den gratis fra de forskellige sider !!
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:25 #12
det var da noget shit de laver :(
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:25 #13
og hvis du kigger efter så kan du ikek DL'e den fra AAO's hjemmeside uden at betale ;)
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:25 #14
nu når du er der, har du ikke nogle tips ;)
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:28 #15
til hvad !??
Avatar billede eds Nybegynder
17. august 2003 - 16:29 #16
Jeg vil lige høre om det er lovligt hvis jeg poster det svar jeg ville.
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:30 #17
du må da have noget som vi andre ikke ved, :) hvad der sker ved AA eller ??
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:34 #18
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:35 #19
Ligesom EKSPERTEN ikke kommer frem med hvad de er ved at lave af nye ting mm andet nå det er kommet så holder AAO også kortene tæt ind til kroppen ang. nye patch mm til vi har lave den og er ved at teste den.

1.9 har være fremme i 2-3 mdr men der har skulle rettes i den en del men vi lave reklamme allerede dengang at vi ville lave en 1.9 version og skrev også dengang at denne ville komme til at koste penge og 4-6 $ er ikke meget nå man tænker på hvor pupolært spillet er blevet og hvor mange der bruger det.

og ellers kan jeg henvise til vor forum der er en masse tips mm til samtlige baner ang sniper placeses mm og også ang. en masse andre ting !!

Men dette må du jo vide nå du også laver en side som viser hvad AAO er !!
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:42 #20
så må jeg lige vide om du kan få min side på AA official, en har prøvet i lang tid, men jeg har ikke fådet nogen besked fra dem :( Jeg håber at du kan hælpe med det :) hvis min side er ok til jer :)
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:43 #21
Ja og det skrev jeg også tidligere at mange har købt den og lader andre dL den gratis men hvis du er for lille til at forstå flg. af at overtræde loven mm så bare lad den blive på din side så vil jeg personligt lave en anmeldelse på dig og finde ud af hvor mange gange den er blevet dl'et fra din side og så vil du komme til at betale 10$ per gang den er dl'et.

Men har kontakt med en admin ligenu og det er fra ham er prisen 10$ er kommet fra.

Med dette er sidste advarsel og kan du ikek finde ud af at læse et forum/indlæg og se at jeg har skrevet at andre har købt den og frit lader andre DL'e den gratis mod AAO's regler så har vi intet at tale om mere men tak fordi du viste mig dit indlæg så kan vi nemlig også finde din AAO profil og i givent fald slette denne hvis du tror du kan spille med musklerne, du skal ikke komme og tro at du kan en masse bare fordi du er teenager FEJL har konsekvenser og disse vil du komme til at føle hvis du ikke gør hvad der bliver skrevet og sagt og du er nu hermed blevet advaret.

så finder vi et indlæg andet sted hvor du igen som du har vist prøver at fremprovokerer en debat på engelsk eller dansk vil vi blive nød til at sagsøge dig for ulovligt dl på din side samt slette din profil på AAO samt i selve spillet og også banne din IP så du kan kan spille træningsmissioner i aao da du ikke kan gemme dine oplysninger eller connecte til en server.
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:45 #22
Der er nok en grund til at AAO ikke vil lave et link til din side på deres side.

Kunne være:

- Kopi af andet design.
- Ulovlig dl fil.
- andet.

Og det kan jeg ikke hjælpe med PT som det ser ud lige nu.
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 16:46 #23
Jeg har den ikke på siden mere... den eller de er der ikke det har jeg jo skrivet
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 16:49 #24
godt så er debatten hermed SLUT og vil ikke se indlæg andet sted som giver anledning til en debat af dette emne mm fra deres side på nogle måde !!
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 18:14 #25
Så fik jeg et svar fra AA DEV Team:

[Dev]Mayme
Who mailed you?
Its free. Free means no charge.

never heard of him ignore him.
Thats not an Army game email address.
You are fine hosting the file on your site.

Enjoy the game.

...........................................................

Og sådan er det så.
Avatar billede roenving Novice
17. august 2003 - 18:24 #26
-- og så tilbage til dit spørgsmål:

-- hvis du godt vil have at andre skal kunne lægge din liste over clans ind direkte, må du give dem et link til en _hel_ html-fil, som de kan linke ind i en (i)frame på deres side ...

-- ellers er muligheden kun at kopiere koden ind på en side, som kan kopieres !-)
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 18:32 #27
det var en ikke så godt :(

Men hvordan laver de så den her http://www.serverspy.net/site/newslink.html?id=003c7c287e4bd6eb0615c44e7bc163bf

den serverspy bar som ses
Avatar billede roenving Novice
17. august 2003 - 18:56 #28
Det er præcis en hel html-fil som bliver loadet i en selvstændig frame:

<html>

<head>
<title>ServerSpy Newsfeed - id Software Q&amp;As</title>
</head>

<frameset framespacing="0" border="0" frameborder="0" rows="*,50">
  <frame name="main" scrolling="auto" noresize src="http://www.bluesnews.com/cgi-bin/viewpost.pl/43619">
  <frame name="footer" scrolling="no" noresize target="main" src="http://www.serverspy.net/site/news/feedfooter.html?id=003c7c287e4bd6eb0615c44e7bc163bf">
  <noframes>
  <body>

  <p>This page uses frames, but your browser doesn't support them.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 18:59 #29
Det kunne jo være mand kan bruge sådan noget
Avatar billede roenving Novice
17. august 2003 - 19:09 #30
Nu bruger de jo frames, det kunne også være en iframe !-)
Avatar billede clanspy Nybegynder
17. august 2003 - 19:12 #31
Nu bliver det jo snart være ,,, hehe
Avatar billede aero Nybegynder
17. august 2003 - 19:15 #32
CLANSPY

en DEV admin er det samme som en co-admin men det ved du jo ikke men hvis du mailer mig så skal jeg sætte dig i kontakt med den tigtige person men som jeg også tidligere skrev så gad jeg ikke disse diskutioner så jeg vil gå videre med det hvis jeg ikek høre fra dig inden kl 20 og så bliver din konti slettet.

og nej aero@delvis.dk er ikke en armygame email det er min private men det finder du jo ud af nå du bliver slettet !!
Avatar billede eds Nybegynder
17. august 2003 - 19:41 #33
Prøv dette det er lavet i et frame.
___________________________________

    <html>

<head>
<title>Frame</title>
</head>

<frameset rows="5%, 95%" border="0">
    <frame src="http://www.clanfiles.com/aa/" scrolling="no">
    <frame src="http://anden fil.htm" noresize>
    <noframes>
    <body bgcolor="white" text="black" link="blue" vlink="purple" alink="red">
    <p>This page contains frames. You need a Web browser that supports frames
    to view this page correctly.</p>
    </body>
    </noframes>
</frameset>

</html>